Over AXI

Meer dan technologie. Wij zijn een ICT partner die investeert in het succes van uw organisatie

AXI is een onafhankelijke ICT partner in België en Nederland. We bedenken, ontwikkelen en beheren innovatieve softwareoplossingen voor retail, overheid, zorg, service en industry. 

 

We investeren in het begrijpen van de business uitdagingen van de klant, wat toelaat om nieuwe inzichten, software en technologieën op de best mogelijke manier in te zetten. We werken agile, samen met de klant. Met onze managed cloud en infrastructuur services ontzorgen we onze klanten maximaal.  

Header logo

We innoveren. Samen met de klant

 

We zetten stevig in op de ondersteuning van veranderingsprocessen. We implementeren innovatieve oplossingen waarmee de klant kansen creëert en stevige resultaten neerzet. Dit realiseren we door diepgaande kennis te verwerven. We doorgronden de business en de bedrijfsprocessen van de klant. We denken actief mee over de business uitdagingen en reiken ideeën en mogelijke oplossingen aan. We zijn pas tevreden als we voor onze klanten een stevige waardecreatie realiseren.

 

Nieuwe technologieën testen we uit in ons innovation lab in samenwerking met klanten en hogescholen. Voor AXI sluit innovatief denken en handelen mooi aan op onze talent management aanpak. We geloven dat talent management een fundamentele rol speelt in het enthousiasmeren van onze medewerkers om kwalitatieve oplossingen neer te zetten.

We helpen u de digitalisering toe te passen in uw dagdagelijkse realiteit. Eerst door uw unieke uitdagingen strategisch onder handen te nemen. Dan door de best passende IT oplossingen in uw organisatie te implementeren.

 

IT Management

Business Insights

 

Axi frame strategy

AXI biedt, als ervaren end-to-end partner met een sectorspecifieke aanpak, een breed aanbod aan duurzame, strategische IT-oplossingen en IT-ondersteuning.

 

Customized Solutions

Integration

Digital Workplace

IT Infrastructure & Managed Services

Business Solutions

Axi frame solution

We werken steeds goed passende oplossingen uit

 

Als ICT partner werken we goed passende oplossingen uit. We vertrekken altijd vanuit de noden en de wensen van de gebruikers om een ICT oplossing aan te reiken of te ontwikkelen. We realiseren ons dat een succesvolle implementatie alleen mogelijk is als de ICT oplossing daadwerkelijk doet wat beloofd is aan de gebruikers.

 

We hechten veel belang aan feedback en nemen de aanbevelingen van de gebruikers mee in de roadmap van de oplossing.

It's all about service

 

Binnen AXI hebben we een servicegerichte cultuur. We bieden een persoonlijke service. De lijn naar specialisten en AXI management is kort. Bij grote, langdurende projecten werken we met dedicated klantenteams.

 

De tevredenheid van onze klanten krijgt de hoogste prioriteit. Iedere dag zetten we stappen richting een klantgedreven organisatie. Jaarlijks meten en vergelijken we onze klantgerichtheid via een onafhankelijk onderzoek bij de top-100 klanten. We trekken duidelijke lessen en zetten in dialoog met de klant actiepunten uit. Hierop wordt binnen de organisatie gestuurd.

AXI in cijfers

fact 1

400 medewerkers

400 collega's bouwen en implementeren innovatieve ICT oplossingen voor onze klanten in België en Nederland.

fact 2

400+ klanten

We werken voor grote winkelketens, overheidsorganisaties, zorginstellingen en bedrijven.

fact 3

72 miljoen euro omzet

In 2020 realiseerde AXI een stevige omzet en 45 miljoen euro added value.

fact 4

Vier vestigingen

AXI verwelkomt u in haar kantoren in Willebroek, Gent, Waver en Breda.

Axi frame

Wat denken onze klanten?

 

Als service gerichte ICT partner hechten we veel belang aan een goed klantpartnership. Centraal staat de klant waarbij we ons willen onderscheiden van andere spelers door excellente service en het aanbieden van oplossingen die perfect aansluiten bij het verwachtingspatroon van de klant.

 

Jaarlijks laten we door een onafhankelijk onderzoeksbureau een klanttevredenheidsonderzoek uitvoeren. In 2020 is de algemene klanttevredenheid door onze top-100 klanten beoordeeld met het rapportcijfer 7.7. Op basis van vergelijkbare onderzoeken, mogen wij hier als organisatie dan ook best trots op zijn.

axi

Klanttevredenheidsonderzoek 2020

 

Uit de resultaten van het klanttevredenheidsonderzoek van 2020 bleek dat klanten AXI bijzonder waarderen voor volgende kenmerken:

 

  • Tevredenheid: 77%
  • Betrouwbaarheid bedrijf: 83%
  • Klantgericht bedrijf: 82%
  • Degelijk bedrijf: 93%
Afbeelding
Umicore quote

Een tevreden klant aan het woord

Langdurig partnership met Umicore

 

Reeds meer dan 20 jaar is Umicore klant bij AXI. Destijds klopte deze wereldspeler in de chemische industrie aan bij AXI om de de in-house ontwikkelde Oracle Forms applicaties in beheer te nemen. In 2012 werd ook de bedrijfskritische shop floor oplossing, gebruikt binnen de afdeling Umicore Electro-Optic Materials, door AXI op maat ontwikkeld. Deze oplossing wordt nu nog altijd door AXI beheerd en steeds verder doorontwikkeld. Inmiddels werden alle Oracle Forms applicaties door AXI gemigreerd naar Oracle Apex en voorzag AXI in 2021 de integratie van de shop floor oplossing met SAP.

 

Begin april 2021 voerde Umicore een leveranciersevaluatie uit. Voor Umicore het ideale moment om de samenwerking met AXI in detail tegen het licht te houden.

 

Het resultaat? Recent werd een nieuwe overeenkomst getekend die het duurzaam en strategisch partnership tussen AXI en Umicore opnieuw bestendigt.

 

AXI stelt de klant altijd centraal

 

Walter Moerenhout, Senior Category Procurement Manager bij Umicore ervaart de samenwerking met AXI als bijzonder positief. Hij verwoordt het graag als volgt: “De samenwerking met AXI is een voorbeeld van hoe een ideaal partnership zou moeten zijn. Voor onze bedrijfskritische maatwerkoplossing voerden wij recent nieuwe onderhandelingen met AXI in het kader van de hernieuwing van ons bestaande contract.

 

De positieve beoordeling voor AXI via onze interne leveranciersevaluatie bevestigt dat we steeds kunnen rekenen op de juiste ondersteuning door de inzet van betrokken medewerkers. Dat onze medewerkers en de AXI medewerkers met wederzijds vertrouwen en met een open geest kunnen samenwerken zorgt ervoor dat onze bedrijfsapplicaties steeds verder evolueren én klaar zijn voor de toekomst. Kortom, een perfecte match. ”

AXI heeft kantoren in België en Nederland

Office

WILLEBROEK

Molenweg 107

B-2830 Willebroek

 

+32 3 860 40 00

Routebeschrijving

Office

GENT

Westrem Building

Kortrijksesteenweg 1146

B-9051 Sint-Denijs-Westrem

 

+32 9 242 83 00

Routebeschrijving

Office

BREDA

Stadionstraat 27

NL-4815 NC Breda 

 

GPS: Rat Verleghstraat 2 - 4815 NZ Breda ingeven

 

+31 76 572 55 00

Routebeschrijving

Office

WAVER

Rue de Namur 21

B-1300 Wavre

 

+32 495 557953

Routebeschrijving
Axi frame

AXI Nieuws & Insights

sophos team tim scheers
Nieuws

AXI is Sophos New Partner of the year

Sophos, de wereldleider in cyberbeveiliging heeft er een nieuwe partner bij. AXI werd zopas Sophos Partner of the year. Lees hier alle details.

Lalemant visual 1
Case

Lalemant migreert bedrijfskritische AXI applicaties naar de Oracle Cloud

Transportbedrijf Lalemant migreert samen met AXI de bedrijfskritische AXI Port en AXI Financials applicaties naar de Oracle Cloud. Dit is niet alleen technisch een grote stap, het betekent ook een volledig nieuwe manier van werken.

APIs in de cloud
Insight

Hoe uw data en API's in de cloud beveiligen met Gravitee.io

Ontdek in deze Insight hoe u eenvoudig uw interne API(s) die beschikbaar worden gesteld in de cloud met Gravitee.io API Management kunt beveiligen.

AZUG sessie Ruben
Nieuws

AXI geeft live sessie op AZUG User Group Belgium

Ruben Delange, gepassioneerd .Net & Azure Solution Architect bij AXI geeft op donderdagavond 3 juni een live sessie rond Azure API Management.

i-mens customer case
Case

i-mens neemt nieuw elektronisch verpleegdossier in gebruik voor efficiëntere patiëntrondes

Dankzij de nieuwe elektronisch verpleegdossier oplossing, ontwikkeld in samenwerking met AXI, kunnen verpleegkundigen bij i-mens hun agenda, rondes en patiëntendossiers real-time opvolgen en beheren via een intuïtieve tablet app.

Thomas
Blogs

Meet the AXI Ambassadors - Thomas Wouters

Benieuwd hoe Thomas Wouters zijn eerste maanden bij AXI heeft ervaren? Hij vertelt u graag wat zijn job precies inhoudt en of AXI aan zijn verwachtingen heeft kunnen voldoen. 

Partnership_Vlerick_AXI.png
Nieuws

Maak deel uit van het AXI & Vlerick Prime Foundation partnership

AXI en Vlerick Business School onderzoeken samen hoe digitaal leiderschap leidt tot betere resultaten in de publieke sector. In dit onderzoek belichten we meerdere praktijken in de publieke sector die het verankeren van de huidige digitale transformatie bewerkstelligen.

Klaas Lauwers
Blogs

Meet the AXI Ambassadors - Klaas Lauwers

Benieuwd hoe Klaas Lauwers zijn eerste maanden bij AXI heeft ervaren? Hij vertelt u graag wat zijn job precies inhoudt en of AXI aan zijn verwachtingen heeft kunnen voldoen. 

HPE Channel Award 2021
Nieuws

AXI bekroond op HPE Channel Awards 2021

Op dinsdag 30 maart 2021 vond de HPE Channel Awards uitreiking plaats. Tijdens de online ceremonie mocht AXI de HPE Channel Award in de categorie 'HPE As-A-Service Partner of the Year' in ontvangst nemen.

HPE Channel Award 2021
Nieuws

AXI is genomineerd voor de HPE Channel Awards 2021

De nominatie in de categorie 'HPE As-A-Service Partner of the Year' is een mooie erkenning voor de prestaties die AXI samen met HPE gerealiseerd heeft. We kijken alvast uit naar de virtuele ceremonie op 30 maart 2021. Fingers crossed.

Flagship shop Würth Den Bosch
Nieuws

De Würth-Groep gaat aan de slag met AXI's Store Auditing App

Na een testperiode van twee maanden gaat de internationale Würth-Groep enthousiast aan de slag met AXI's Store Auditing App. Lees hier hoe de AXI oplossing hen kon overtuigen.

Customer Testimonial Collect&Go AXI
Case

Vlotter en efficiënter boodschappen doen bij Collect&Go

Dankzij het nieuwe mobiele kassasysteem, ontwikkeld in samenwerking met AXI, kan elke Collect&Go medewerker snel en eenvoudig afrekenen met klanten aan het Collect&Go-afhaalpunt.

API Management
Insight

Hoe een SOAP-backend-service beschikbaar stellen als een REST API met Gravitee.io

In deze insight ontdekt u hoe u een SOAP-backend-service beschikbaar kunt stellen als een REST API dankzij het inzetten van het Gravitee.io API Platform.

vrouwendag elise
Nieuws

Internationale Vrouwendag bij AXI

Maandag 8 maart is het Internationale Vrouwendag. Dat laten we bij AXI niet onopgemerkt voorbij gaan. Happy Women's Day 👐 #axi #vrouweninIT #altijdvooruparaat

AXI referentie Prenatal
Nieuws

Prénatal kiest AXI als cloud partner

De Nederlandse retailketen Prénatal is al meer dan tien jaar een tevreden klant van AXI. Recentelijk nam Prénatal de beslissing om AXI als cloud partner onder de arm te nemen. Lees hier hoe de AXI Cloud oplossing hen kon overtuigen.

AXI & Constructiv in meeting
Case

Constructiv verbetert haar dienstverlening dankzij nieuwe storage oplossing

Om werkgevers en werknemers een zo goed mogelijke gebruikerservaring aan te bieden via de gespecialiseerde beheersapplicaties en om een verdere uitbreiding van de dienstverlening te ondersteunen, liet Constructiv zich door AXI begeleiden bij de implementatie van een volledig nieuwe storage oplossing.

ACLVB en AXI in meeting
Case

AXI helpt ACLVB bij project Werkplek 2.0

AXI ondersteunde ACLVB bij hun interne project 'Werkplek 2.0' om de organisatie te aligneren met de digitale realiteit van vandaag en morgen. 300 laptops en 500 desktops werden hierbij vervangen, maar ook de IT-aanpak kreeg een volledige make-over.

Superhelden cartoon
Blogs

De innovatiehelden van AXI

Ondanks het turbulente jaar, werden er in 2020 binnen AXI stuk voor stuk heel mooie, innovatieve ideeën gepresenteerd. Maak hier kennis met onze innovatiehelden, onze medewerkers.

Mensen aan het innoveren
Blogs

Innoveren met multidisciplinaire teams als sleutel tot succes

Zolang we ons tijdens een innovatieproces vroeg genoeg vragen stellen en onze assumpties voldoende durven challengen en valideren, bereiken we sneller een goede uitkomst. Zo blijkt ook uit onze klantinnovaties die we de voorbije jaren stelselmatig hebben uitgerold. 

AXI Store Auditing app blog Glenn
Blogs

Heeft u al plannen gemaakt voor de heropening van uw winkels?

Zorg voor een goede voorbereiding en een frisse nieuwe indruk voor uw klanten. Lees hier de tips en bekijk een voorbeeldvragenlijst om u als retailer helemaal klaar te maken.

Pijl met logo's AXI Vlerick
Whitepaper

Vested Digital Leadership tegen de verwachtingen in: lessons learned in de publieke sector

De bevindingen uit het AXI & Vlerick Business School onderzoek 2020 'Vested leadership binnen de overheid', kunt u nalezen in onze whitepaper 'Vested digital leadership tegen de verwachtingen in'.

Man die op API 'knop' duwt
Blogs

Waarom een programmeerbare organisatie opzetten?

Een API (Application Programming Interface) is een gemakkelijk te gebruiken en te leren interface die stabiel en veilig is én een organisatie op veel manieren tot een hoger niveau kan tillen.

Raad van State aan de Kneuterdijk in Den Haag
Nieuws

AXI Adaptive Case Management vervangt maatwerk zaaksysteem bij de Raad van State in Nederland

De realisatie van het nieuwe zaaksysteem ‘Raadsaam’ voor de Raad van State in Nederland werd op 16/12/20 definitief aan AXI gegund. De bestuursrechtspraak- en adviseringsprocessen zullen in de toekomst allemaal via de AXI-oplossing verlopen.

Lachend gezicht op ballon
Nieuws

AXI als spreker op Acerta TMA Webinar: duurzame inzetbaarheid voor werkgever en werknemer

Dankzij de Talent Motivatie Analyse (TMA) methode in ons hr-beleid, houden wij onze medewerkers in beweging en blijven we als werkgever koploper in duurzame inzetbaarheid.

Gouden medaille Publica Awards
Nieuws

Crossborder project bekroond op de Publica Awards 2020

Op vrijdag 11 december 2020 kreeg het Crossborder project de gouden prijs in de categorie Security & Safety op de vijfde editie van de Publica Awards. AXI-NSI droeg bij tot het succes van dit project.

Beeld van een PLUS Retail winkel
Nieuws

Business continuïteit PLUS Retail verzekerd dankzij AXI

AXI kreeg de opdracht van PLUS Retail om de bestaande AXI systemen te vernieuwen. Aan de hand van een agile aanpak met maandelijkse releases, werd het centrale ERP van een verouderde client/server omgeving naar een moderne HTML based gebruikersinterface getransformeerd.

AXI op API Summit 2020
Nieuws

AXI is gastspreker op de online API event 2020

Van 10 december 2020 tot en met 19 januari 2021 kunt u de videotalk en talkshow van AXI's Integration Architect Niek Jacobsen online bekijken. Ontdek hier alle details.

VDC 2
Case

Vandecasteele Houtimport: een rijke traditie in combinatie met innovatie 

Al 35 jaar is Vandecasteele Houtimport klant van AXI. In 2019 maakte Vandecasteele Houtimport de keuze om alle Oracle Forms applicaties gefaseerd om te zetten naar het low-code platform Oracle Apex. Door moderne applicaties met een goede user experience aan te reiken, versterkt de houtimporteur zijn partnership met de klant en is het voor de medewerkers aangenamer werken.

AXI rebranding
Nieuws

AXI zit in een volledig nieuw jasje

AXI heroriënteert zich samen met zusterbedrijven Elegio, Ground lion en LoQutus. De vier bedrijven maakten sinds 2018 deel uit van dezelfde groep en gaan vanaf vandaag gezamenlijk verder onder de naam AXI.

AXI Referentie A59
Nieuws

Coöperatie A59-FacZo eerste gebruiker van het nieuwe AXI Purchase to Pay

Coöperatie A59 heeft de opdracht voor een nieuw inkoopbestelsysteem gegund aan AXI. Hiermee zijn zij de eerste gebruiker van de nieuwe AXI Purchase to Pay oplossing. Met deze nieuwe software zal Coöperatie A59 zowel het contractbeheer als het inkoopproces kunnen optimaliseren.

Referentie Reclassering Nederland
Case

Reclassering Nederland kiest voor inkoopbestelsysteem van AXI

Reclassering Nederland heeft de opdracht voor een nieuw inkoopbestelsysteem gegund aan AXI, business partner voor softwareoplossingen. Met dit nieuwe systeem kunnen zij zowel het contractbeheer als het inkoopproces optimaliseren en beter managementinformatie genereren om onder andere het inkoopbeleid regelmatig te kunnen toetsen en verbeteren.

Vlerick onderzoek vested leadership
Blogs

De overheid: waar verankerend digitaal leiderschap thuis zou moeten zijn

Lees hier de eerste inzichten uit het AXI & Vlerick Business School onderzoek over hoe de overheidssector de veranderingen aanvoelt, hoe ze die aanpakt, en waar de voornaamste hinderpalen liggen.

AXI LoRaWan netwerk
Nieuws

AXI helpt mee IoT-applicaties beschikbaar te stellen via LoRaWan netwerk

In samenwerking met Techtenna draagt AXI bij aan de realisatie van de beste IoT-regio van Nederland.

AXI Mobile Device Management
Blogs

Zakelijke en BYOD devices eenvoudig beheren met Modern device management

Dankzij AXI’s Modern Device Management Services kunt u ervoor zorgen dat alle toestellen waar bedrijfsdata op aanwezig is, compliant, up-to-date en beveiligd zijn.

Wendbare organisaties dankzij ecosystemen
Blogs

Wendbare organisatie binnen sterke ecosystemen als lichtpunt tijdens turbulentie

Wat zijn de voornaamste vereisten voor een geslaagde digitale transformatie in de publieke sector en zorgsector? Lees het hier.

Transformatie van de werkplek
Blogs

Maximale werkplek security is geen overbodige luxe

Lenovo staat sinds jaar en dag bekend als pioneer op het vlak van security. Het bewijs hiervan zijn de nieuwste generatie ThinkShield security solutions voor een end-to-end totaaloplossing voor uw organisatie. Lees hier alle details.

AXI referentie MC Sint-Jozef
Case

Medisch Centrum St.-Jozef geniet van een performant en veilig draadloos netwerk

Vandaag willen patiënten, bewoners, bezoekers en zorgmedewerkers gebruik kunnen maken van een robuust mobiel netwerk met een goede dekking. Daarom werden de campussen van Medisch Centrum St.-Jozef voorzien van een performant en goed beveiligd netwerk dankzij Aruba Networks. Om de toegang tot het netwerk beter te controleren, wordt gebruik gemaakt van Aruba ClearPass, de network access control oplossing.

AXI en MS Teams Governance
Blogs

Van onbeheerde bestandsservers naar onbeheerde Teams?

Dankzij onze Teams Governance app en ons Employee Productivity Services Team kunt u er zeker van zijn dat al uw Teams correct worden beheerd en uw werknemers efficiënt kunnen (samen)werken.

AXI Vlerick Digital Transformation
Blogs

De crisis als burning platform voor digitalisatie en transformatie

Hoe beïnvloedt de crisis de status van digitale transformatie in de publieke sector en zorgsector? Lees het hier.

Stimulerende werkplek dankzij Lenovo
Blogs

Een stimulerende werkplek met new generation devices

De beleving en het gebruik van technologie heeft een grote invloed op de productiviteit en motivatie van de werknemers. Ontdek hier hoe.

AXI Retail Business Continuity webinarreeks
Blogs

Q&A - Retail Business Continuïteit webinarreeks

We delen graag de vragen die we ontvingen tijdens en na onze Retail Business Continuïteit webinarreeks. Laat u nu inspireren.

Data Value voor business leaders bij AXI
Blogs

Q&A - Data Value voor Business Leaders webinarreeks

We delen graag de vragen die we ontvingen tijdens en na onze Data Value voor Business Leaders webinarreeks. Laat u nu inspireren.

AXI Mobile POS
Nieuws

Nieuw mobiel kassasysteem in gebruik bij Collect&Go

Dankzij het nieuwe mobiele kassasysteem, ontwikkeld in samenwerking met AXI, kan elke Collect&Go medewerker snel en eenvoudig afrekenen met klanten aan het Collect&Go-afhaalpunt.

Vlerick partnership
Blogs

Vlerick & AXI onderzoek 'vested leadership' binnen de overheid

Vanuit het Vlerick Prime Foundation Partnership met AXI werd begin 2020 gestart met een onderzoek naar 'de kracht van ecosysteem denken in de overheid'. Lees hier alle details.

Crossborder Publica Award AXI-NSI
Nieuws

Het Crossborder project is genomineerd voor een Publica award

Het Crossborder project van FOD Justitie, dat zorgt voor een vlottere inning van Belgische en buitenlandse verkeersboetes, is genomineerd voor een Publica Award in de categorie 'Security en Safety'.

Dille&Kamille AXI software partner
Nieuws

Dille & Kamille kiest voor AXI als nieuwe kassasoftware partner

Dille en Kamille kiest voor de AXI RS kassasoftware. De Nederlandse winkelketen kan zo haar interne processen optimaliseren en focussen op het veranderende aankoopproces van klanten.

AXI Joachim VDB
Blogs

A day in the life - Joachim Vanden Brande

Het volledige telewerken gebeuren was voor mij eerlijk gezegd helemaal nieuw. Vreemd misschien voor een IT geek hoor ik je denken maar ik ben dan ook een kind van mijn generatie (X).

Kim Loonen
Blogs

A day in the life - Kim Loonen

Collega Kim starte op woensdag 1 april 2020 haar carrière op AXI. Midden in de volle corona-crisis. Lees hier hoe zij dit ervaren heeft.

innoveren in tijden van crisis
Blogs

Innoveren in crisistijden... Kan dat?

Wij als AXI zijn er klaar voor. Beter nog, we zijn er voortdurend mee bezig. Onze interne en externe innovatietrajecten staan niet stil, ook niet tijdens een crisis.

AXI referentie Agentschap Zorg&Gezondheid
Case

Via het e-loket van Zorg en Gezondheid registreren zorgcentra dagelijks hun COVID-19 cijfers

Om ervoor te zorgen dat woonzorgcentra dagelijks hun gegevens konden registreren om zo gericht advies te krijgen over uitbraakbeheersing, had Zorg en Gezondheid nood aan een heel snel op te zetten, maar uitermate veilige en betrouwbare oplossing. AXI heeft hen daarin perfect ondersteund.

MS Teams background blurren
Blogs

Een sprankelende MS Teams ervaring dankzij een custom background

Er is meer dan uw achtergrond 'blurren' in MS Teams. Vanaf nu is het ook mogelijk om een eigen achtergrondvisual toe te voegen. Via een kort instructiefilmpje tonen we u hoe dat kan.

Pieter Vunckx AXI
Blogs

A day in the life - Pieter Vunckx

Elk jaar tijdens mijn feedback and forward gesprek kwam het goede voornemen ‘Pieter, probeer wekelijks een dag thuis te werken’ telkens opnieuw naar voor.

Business Continuiteit business analisten
Blogs

De pragmatische kijk van business analisten op de continuïteit van uw business

Als thuiswerk de norm wordt, is het cruciaal dat een bedrijf een goede kennis heeft van de processen en applicaties, alleen zo kunnen de juiste digitale tools op een correcte manier ingezet worden.

MS Teams tips
Blogs

Drie gouden tips om MS Teams efficiënt en veilig in te zetten

Door de COVID-19 crisis namen bedrijven 'snel' MS Teams in gebruik, zonder na te denken over richtlijnen of beheersregels. Een toekomstgerichte M365 omgeving opzetten is aangewezen.

Michael Schoenmaekers A day in the life
Blogs

A day in the life - Michael Schoenmaekers

Het beroep van software ontwikkelaar leent zich misschien wel het beste om van thuis uit te werken. Code schrijven kan immers van op gelijk welke locatie.

AXI Geert Gobien
Blogs

A day in the life - Geert Gobien

Plots geconfronteerd worden met 100% telewerk, geen face-to-face contact meer met collega’s, klanten en partners ... Wow, wat een impact voor zo’n sociaal persoon als ik.

AXI Berrie Talboom
Blogs

A day in the life - Berrie Talboom

Eerlijk gezegd heb ik thuiswerken in een full house wel onderschat. Door de werkdagen hetzelfde aan te vatten als een normale werkdag en er dus structuur in te houden, lukt dit ondertussen heel goed.

AXI Natalie Dirickx
Blogs

A day in the life - Natalie Dirickx

Telewerken was niet nieuw voor mij. Eén dagje in de week van thuis uit werken. Zalig. Plots werd dat ‘ongestoord’ dagje werken per week omgezet naar elke dag online overleggen via MS Teams.

MS app crisiscommunicatie
Blogs

Praktische crisiscommunicatie applicatie van Microsoft

Microsoft heeft een gratis PowerApps oplossing, de ‘Crisiscommunicatie Applicatie’, ter beschikking gesteld aan organisaties om hen te helpen bij het coördineren van hun digitale samenwerking en informatiedeling.

Working from home
Blogs

Working from home. Still connected

Dankzij MS Teams en de Teams Governance Application kan je heel eenvoudig telewerk en online samenwerking opzetten en opvolgen. Lees hier hoe.

AXI Bericht COVID-19
Nieuws

AXI COVID-19 maatregelen

Navolgend aan de laatste berichtgeving omtrent COVID-19, nemen wij binnen de AXI Group de nodige maatregelen. Lees hier alle details.

AXI innovation
Blogs

Weet u wat hét belangrijkste aspect is om innovatie te doen slagen?

Innovatie is belangrijk, zo blijft u als digitale leider op de kaart en bent u steeds mee met de nieuwste markttrends. Binnen de AXI Group zijn we volop bezig met innovatie.

CEO Paul Peeters KOTK 2020
Blogs

Team AXI4AXI bereidt zich voor op de 100km-run voor Kom op tegen Kanker

AXI CEO Paul Peeters is zich volop aan het voorbereiden op de 100km-run ten voordele van Kom op tegen Kanker. Sport betekent heel veel voor hem. Maar zijn echte 'perfect match' lees je hier.

AXI referentie Umicore EOM
Case

Umicore Electro-Optic Materials migreert bedrijfskritische applicaties naar Oracle APEX

20 jaar geleden kwam Umicore aankloppen bij AXI om hun in-house ontwikkelde Oracle Forms applicaties in beheer te nemen. Deze applicaties worden binnen Umicore door Umicore Electro-Optic Materials gebruikt. Sedert 2000 wordt de bedrijfskritische shop floor oplossing door AXI onderhouden en doorontwikkeld.

OOW 2020
Blogs

AXI aanwezig op Oracle Open World 2020 in Londen

Op 12 en 13 februari 2020 ontving Oracle Open World in Londen meer dan 10.000 bezoekers. Ook een delegatie van AXI was van de partij.

AXI en KOTK 2020
Blogs

AXI medewerkers lopen de 100km-run voor Kom Op Tegen Kanker

Op 22 maart 2020 is het weer zover. De derde editie van de 100km-run voor Kom op tegen Kanker in Knokke-Heist. Vier AXI teams zullen verschijnen aan de start om elk 100 km te lopen.

AXI Retail Julia's referentie
Nieuws

AXI digitaliseert het bestelproces en de keukenaansturing bij Julia's

NS Stations introduceert Julia's 2.0.: een nieuwe versie van de stationswinkels. Met de inzet van een digitaal bestelproces met keukenaansturing en de ingebruikname van digitale bestelzuilen.

AXI en Fontys Hogeschool convenant 2020
Nieuws

AXI & Fontys Hogeschool voor ICT versterken de samenwerking

Dankzij deze langetermijnsamenwerking zal AXI actief meewerken aan diverse activiteiten voor studenten ICT van de Fontys Hogeschool.

AXI nieuwjaarsreceptie 2020
Blogs

You are Gold! Zo vierden we de start van 2020

Op vrijdag 17 januari 2020 werden alle AXI medewerkers verwelkomd in Den Berg in Londerzeel voor een spetterende nieuwjaarsreceptie. Benieuwd naar wat we ervan vonden?

VMSW housing
Case

AXI tekent strategische roadmap uit voor de VMSW

AXI hielp de VMSW bij hun nood aan een overkoepelende visie op de organisatie en een oplossing om alle informatie centraler en efficiënter te gaan beheren.

Stage bij AXI
Blogs

Stagiairs aan het woord

Tijdens hun laatste jaar Toegepaste Informatica aan de KdG liepen Leonora Cunaj en Daan Schokkaert gedurende acht weken stage bij AXI. Ze mochten mee een app ontwikkelen voor één van onze klanten.

AXI & Oracle Partnership
Nieuws

Strategisch partnership met Oracle wordt gevierd

Sinds 1985 maakt AXI gebruik van Oracle technologie in haar software oplossingen. Een samenwerking die 35 jaar meegaat is uniek en dat werd op dinsdag 7 januari 2020 gevierd.

AXI infosessies M365
Blogs

De M365 sessies waren een echte eyeopener

Eind 2019 mochten we op locatie in Gent en in Willebroek heel wat geïnteresseerden verwelkomen op onze M365 informatiemiddag.

NS Stations Kiosk formule referentie AXI Retail
Nieuws

Stationwinkel Kiosk op station Amsterdam Centraal aan de slag met self-checkout kassa

De Kiosk winkel op station Amsterdam Centraal is live gegaan met de self-checkout kassa van AXI. Er wordt stevig ingezet op beleving in de winkel, de verbetering van het assortiment én snelheid.

Crossborder Award AXI-NSI 2019
Nieuws

Crossborder project bekroond op tweede editie van CPL Awards

Op 13 december 2019 sleepte het Crossborder project de CPL Award voor ‘Internationale Politionele Samenwerking’ in de wacht. AXI-NSI droeg bij tot het succes van dit project.

Crossborder Circle of Police AXI-NSI
Nieuws

Crossborder project genomineerd voor Circle of Police Leadership award

Het Crossborder project, dat zorgt voor een vlottere inning van verkeersboetes door buitenlandse overtreders, is genomineerd voor een Circle of Police Leadership (CPL) award.

AXI Welcom Days
Blogs

AXI Welcome Days @ Durbuy

Op 28 & 29 november 2019 trokken een veertigtal nieuwe medewerkers naar Durbuy voor een mix van presentaties, avontuur en gezelligheid. Lees wat starter Sarah Van Leuven vond van deze tweedaagse.

AXI referentie Gunvor Petroleum
Case

Gunvor Petroleum Rotterdam enthousiaste gebruiker van Oracle Business Intelligence

Om de managers tijdig en juist inzicht te bieden in de actuele kosten versus de budgetten, maakt Gunvor Petroleum Rotterdam gebruik van de Oracle Business Intelligence Suite. De informatie wordt ontsloten uit het financieel systeem en het maintenance control system. Ook de forecasting wordt opgesteld met behulp van Oracle Business Intelligence. Dit stelt Gunvor Petroleum Rotterdam in staat om tijdig te anticiperen op veranderende omstandigheden.

AXI op TDV 2019
Blogs

TDV 2019: Een geslaagde editie

De Trefdag Digitaal Vlaanderen vond plaats op donderdag 28 november 2019 in het ICC in Gent. AXI was van de partij.

Order Management Platform AXI en Magnus
Nieuws

AXI maakt order management eenvoudig dankzij Magnus

Het order management platform OIL van Magnus is een mooie aanvulling op het omnichannel aanbod van AXI in de retailmarkt.

AXI op ICT Career Days 2019
Blogs

AXI in gesprek met studenten op FC ICT Career Day in Eindhoven

Op 21 november 2019 was AXI opnieuw van de partij op het Fontys FC ICT Career Day event. We spraken over stageplaatsen, afstudeeropdrachten en gaven ook nuttige tips aan studenten.

Lunch & Learn sessie API management bij AXI
Blogs

Lunch & Learnsessie API Management in de Publieke Sector

Op 19 november 2019 hadden we een boeiende middag met informatiemanagers en architecten tijdens de AXI Lunch & Learnsessie 'API Management in de Publieke Sector'.

Amal en haar dochter
Nieuws

AXI schenkt twaalf laptops aan Spelotheek Pipo om families bij hun digitale avontuur te helpen

AXI schonk de Gentse buurtspelotheken Pipo en Speelvogel van vzwJONG twaalf tweedehands laptops die gezinnen uit de buurt kunnen lenen.

AXI terugblik Case Closed 2019
Blogs

Terugblik studiedag Case Closed - Creating a digital government

Een studiedag over de transformatieve kracht van technologie. Aanwezigen uit de publieke sector raakten geïnspireerd door diverse sessies en concrete klantvoorbeelden.

AXI referentie DigitalPlatformAttorneys
Case

AXI bouwde mee aan het Digital Platform for Attorneys

In opdracht van de Orde van Vlaamse Balies (OVB) en de Ordre des barreaux francophones et germanophone (Avocats.be) heeft AXI meegebouwd aan het digitaal platform voor Belgische advocaten en de beveiliging van de toegang tot het DPA-platform.

AXI contact
Nieuws

AXI keynote op CIO Leadership Summit 2019

Op maandag 21 oktober 2019 houdt ITS Director Bart Beeckmans een keynote voor CIOs en senior IT Executives rond de transitie naar cloud en 'as-a-service' .

AXI Teambuilding weekend 2019
Blogs

AXI teambuilding weekend in Valkenburg

Op 4 en 5 oktober 2019 vond het AXI teambuilding event plaats in Valkenburg. Collega Tim Cassauwers vertelt graag wat hij vond van dit weekendje weg met collega's.

AXI gastcollege Avans Hogeschool 2019
Blogs

AXI geeft gastcollege aan 1e jaar BIM studenten van Avans Hogeschool

Regelmatig geven AXI medewerkers gastcolleges bij Avans Hogeschool. Collega Dick van Veen slaagde erin om de Avans studenten te boeien, door een inkijkje te geven in het dagelijks leven bij AXI.

MLOZ
Case

De integratie van een nieuwe ESB-oplossing bij Onafhankelijke Ziekenfondsen

Dankzij de integratie van een IBM ESB-oplossing en de ondersteunende rol van het ESB Competence Center hebben medewerkers meer capaciteit vrij voor onderhoud en ondersteuning van de diverse MLOZ diensten. Voor de leden is de doorlooptijd van de terugbetalingen aanzienlijk verkort.

FOD Justitie AXI referentie
Case

Voor FOD Justitie bouwde AXI de Salduz webapplicatie

Het is de Orde van Vlaamse Balies die - samen met Avocats.be beslist heeft om een Salduz webapplicatie te laten ontwikkelen om de advocatuur en de gerechtelijke diensten te ondersteunen in het kader van de Salduz wetgeving. Voor de realisatie van het project werd beroep gedaan op de expertise van AXI.

AXI innovation contest
Nieuws

AXIVATION 2019 - It's all about innovation

Begin juni 2019 kregen vier AXI Group teams een 'go' om de strijd aan te gaan tijdens de AXIVATION 2019 contest.

Na de succesvolle editie van 2018 was de opdracht van dit jaar niet mis te verstaan: Onderzoek een cutting-edge technologie of IT trend die naadloos geïmplementeerd kan worden in één van de AXI software oplossingen.

Mondriaan AXI referentie
Nieuws

Mondriaan aan de slag met AXI software

Door de ingebruikname van de AXI software per 1 juni 2019 is GGZ instelling Mondriaan in staat om de financiële-, inkoop-, logistieke- en factuurverwerkingsprocessen te optimaliseren.

AXI referentie Mondriaan
Case

Mondriaan verhoogt inkoop efficiency door samenwerking

Mondriaan is een instelling voor geestelijke gezondheidszorg in Zuid-Limburg met ca. 37 locaties. De GGZ instelling heeft haar bestaande losstaande softwaresystemen voor financiën, inkoop en logistiek vervangen door één geïntegreerde oplossing in de vorm van het AXI softwarepakket. Voor haar inkoopactiviteiten neemt Mondriaan deel aan het A59 inkoopsamenwerkingsverband. Hiermee worden de krachten op tactisch inkoopvlak, operationele inkoop en functioneel applicatiebeheer gebundeld.

AXI referentie GGZ Breburg
Case

GGz Breburg kiest voor inkoopsamenwerking

Voor de inkoop werkt GGZ Breburg intensief samen met tal van andere GGZ instellingen. Er wordt gebruik gemaakt van een gezamenlijk inkoopsysteem dat via het facilitair bedrijf FacZo wordt aangeboden. Alle op FacZo aangesloten GGZ instellingen maken gebruik van de AXI Purchase to Pay oplossing.

CTBG AXI referentie
Nieuws

Het Ctgb kiest voor AXI

Het College voor de Toelating van Gewasbeschermingsmiddelen en Biociden (Ctgb) in Ede heeft AXI de opdracht gegund om een ‘Organisatiebrede Samenwerkingsomgeving’ te realiseren. De keuze voor AXI heeft plaatsgevonden na een Europese Aanbesteding waarbij ‘Best Value’ is aangetoond, zowel vanuit het product als vanuit dienstverlening.

AXI referentie GGZ Oost-Brabant
Case

GGZ Oost Brabant gebruikt de AXI begrotingsoplossing

Net als veel andere zorginstellingen ziet ook GGZ Oost Brabant zich geplaatst voor veranderingen in de zorgsector; veranderingen waarop geanticipeerd moet worden. Efficiënter werken en beter inzicht in activiteiten en prestaties worden steeds belangrijker in de sturing. Om deze reden heeft GGZ Oost Brabant de AXI begrotingsoplossing geïmplementeerd ter ondersteuning van de centrale Planning & Control afdeling als ook de betrokken managers van de zorgeenheden.

AXI referentie Renewi
Case

Renewi neemt AXI onder de arm als business intelligence partner

AXI neemt volgende taken op zich: adviesverstrekking, technisch en functioneel applicatiebeheer voor de Oracle BI omgeving, beheer van het datawarehouse, 24-7 beheer van de extern gehoste datawarehouse omgeving en aanmaak van dashboards en rapportages.

AXI referentie Raad van State Nederland
Case

Nederlandse Raad van State maakt werklast juristen inzichtelijk

Bij de Afdeling bestuursrechtspraak van de Nederlandse Raad van State komen jaarlijks zo'n 10.000 zaken binnen. Deze zaken dienen binnen wettelijk vastgelegde termijnen te worden afgehandeld. De door AXI ontwikkelde business intelligence oplossing maakt de werklast van de juristen en de doorstroom van de dossiers inzichtelijk. Dit laat het management toe om hierop nog beter te kunnen sturen.

AXI referentie Literatuur Vlaanderen
Case

Literatuur Vlaanderen beheert aanvragen voor auteurslezingen met AXI Case Management

Als Vlaamse Openbare Instelling creëert Literatuur Vlaanderen meer zichtbaarheid voor de Vlaamse literatuur in binnen- en buitenland. Omdat het aantal aanvragen voor auteurslezingen en subsidies voor initiatieven rond leesbevordering sterk toeneemt, keek VFL uit naar een geïntegreerde oplossing voor de dossieropvolging. Inclusief een toegankelijk e-loket. Met de door AXI gehanteerde scrum-methode is VFL er prima in geslaagd om haar dienstverlening te optimaliseren.

AXI referentie Lantis
Case

Lantis kiest voor AXI Financials

Lantis gaat drukke tijden tegemoet met de bouw van de Oosterweelverbinding, een van de grootste en meest uitdagende infrastructuurprojecten in Europa dat de mobiliteit in en rond Antwerpen dient te verbeteren. Om de sterk groeiende organisatie en de schaalvergroting van de financiële administratie te managen en rapportages te genereren voor zowel het management als de Vlaamse overheid, besliste Lantis tot de implementatie van AXI Financials.

AXI referentie Interreg
Case

Interreg Vlaanderen-Nederland automatiseert het volledige subsidieproces

Via de inzet van een geïntegreerd, intelligent digitaal loket is Interreg er in geslaagd om de werklast te verminderen in de back-office én bij haar klanten (universiteiten, gemeentes, provincies, non-profit organisaties, onderzoekscentra, ondernemingen ...).
Er is stevig ingezet op de automatisering van de controlemechanismen en het efficiënter maken van de werkprocessen.

AXI referentie NMBS
Case

De juridische dienst van NMBS kiest voor maximale automatisering van de administratieve taken

Voor het beheer van juridische adviezen, schadegevallen en geschillen maakt de juridische dienst binnen de NMBS gebruik van de AXI oplossing.

eVoting met Elegio
Blogs

Elektronisch stemmen bij sociale verkiezingen: elektronisch of op papier?

Sinds 2012 is het mogelijk om bij de sociale verkiezingen elektronisch te stemmen. Deze manier van stemmen biedt heel wat voordelen, zowel voor het bedrijf als voor de sociale partners.

Hulpbehoevende
Case

De Viersprong

De hooggespecialiseerde GGZ organisatie de Viersprong werkt voor haar inkoop samen met vijf andere GGZ instellingen. Hiervoor gebruiken zij de AXI Purchase to Pay cloud oplossing.

AXI RUN2RUN
Nieuws

AXI medewerkers lopen gigantisch bedrag bij elkaar voor HvZ Stichting

Op zondag 19 mei 2019 organiseerde AXI voor de vijfde keer de AXI2AXI run. Tijdens de AXI2AXI Run lopen, wandelen en fietsen de teams van AXI@Willebroek naar AXI@Breda ten voordele van een goed doel. Dit jaar werd gekozen voor de Harold van Zundert Stichting.

AXI referentie Departement CJM
Case

Departement Cultuur, Jeugd en Media is enthousiast aan de slag met de AXI oplossing voor dossieropvolging

Binnen het departement maken een 400 tal medewerkers intensief gebruik van het dossieropvolgingsysteem van AXI. Bij de realisatie van dit project waren, naast AXI en Departement CJM, het Datawarehouse team van HB-plus betrokken partijen. Een vruchtbare en toekomstgerichte samenwerking, zo blijkt.

De visie van AXI op innovatie
Blogs

AXI's visie op innovatie in de publieke sector. Co-creatie voor succesvolle innovatie.

Om overheden te voorzien van toekomstgerichte softwareoplossingen hanteren we een uitgesproken lokaal investeringsbeleid met als centraal element: co-creatie.

Tablet app FOD Justitie
Nieuws

Collega Gert Nys toont nieuwe tablet applicatie aan Minister van Justitie Koen Geens

Op 15 mei 2019 bracht Koen Geens een werkbezoek aan de rechtbank van eerste aanleg in Leuven. AXI toonde de nieuwe tablet applicatie waarmee de rechtbank en het parket mee aan de slag zullen gaan.

AXI referentie Grant Thornton Belgium
Case

Grant Thornton Belgium kiest voor HPE Nimble Storage.

Bij de vervanging van hun HPE storage infrastuctuur stond Grant Thornton voor de keuze tussen HPE 3PAR en HPE Nimble Storage. Met gebruik van RVT tools heeft AXI op basis van de huidige situatie de correcte inschatting gemaakt voor de toekomstige storage noden. Met het Adaptive Flash Storage platform van Nimble werd gekozen voor de beste oplossing qua performantie en capaciteit. De oplossing is bovendien eenvoudig uitbreidbaar.

AXI referentie OLVZ Aalst
Case

OLV Ziekenhuis Aalst standaardiseert haar storage omgeving met gebruik van HPE 3PAR technologie

Binnen het OLVZ Aalst werd gebruik gemaakt van NetApp en HPE 3PAR storage. Om het beheer van de storage-omgeving te vereenvoudigen en het ziekenhuis beter te beschermen tegen een eventuele disaster, koos OLVZ Aalst ervoor om integraal over te schakelen naar de nieuwste HPE 3PAR technologie.

AXI referentie AZ Heilige Familie
Case

Algemeen Ziekenhuis Heilige Familie implementeert storage oplossing met fiber connectie

Als storage architectuur koos het ziekenhuis voor het HPE 3PAR 8200 storage platform en fibre channel technologie. Initieel overwoog het ziekenhuis een 3tier opzet met gebruik van SSD, SAS en SATA schijven. Op advies van AXI is gekozen voor een mix van SSD en SAS schijven.

AXI referentie Imelda ziekenhuis
Case

Imeldaziekenhuis brengt zijn IT infrastructuur naar een hoger niveau

Omdat de traditionele infrastructuur niet meer beantwoordde aan de noden van een hyperverbonden wereld, heeft Imeldaziekenhuis op advies van AXI de stap gezet naar HPE Synergy, het HPE Composable Infrastructure platform van HPE. HPE Synergy is het eerste composable infrastructure platform dat vanaf de basis is ontworpen voor zowel traditionele als cloud-native applicaties. Binnen het ziekenhuis wordt de technologie, software en services van HPE Synergy gebruikt voor de bouw van een ultraresponsieve IT-infrastructuur die de applicatielevering versnelt.

AXI referentie AZ Sint-Lucas
Case

AZ Sint-Lucas Brugge beveiligt de patiënteninformatie en stroomlijnt de klinische workflows met Imprivata OneSign

Om patiënteninformatie veilig te kunnen delen en zorgmedewerkers snel toegang te geven tot de zorgapplicaties op de plaats van de behandeling, is AZ Sint Lucas Brugge overgestapt op de single sign-on oplossing van Imprivata. De Imprivata OneSign oplossing biedt niet alleen sterke authenticatie-opties, ze zorgt er ook voor dat de benodigde zorgapplicaties automatisch worden opgestart bij het inloggen met een badge.

AXI Referentie Jan Yperman
Case

Jan Yperman Ziekenhuis schakelt over op het HPE Synergy Composable Infrastructure Platform

Jan Yperman gunde de vernieuwing van haar centrale server infrastructuur aan AXI. Om het gunningsproces te versnellen en kosten te besparen, werkte Jan Yperman mee aan het lastenboek van de Roeselaarse ziekenhuisgroep AZ Delta. De scope van de aanbesteding omvatte de vernieuwing van servers, blades en blades enclosures, backup hardware en software, de bijhorende onderhoudscontracten en de ondersteuning.

AXI Scrum training 2019
Blogs

Let's SCRUM again

It’s that time of the year again. De paasvakantie staat tegenwoordig garant voor mooi weer, chocolade én de jaarlijkse SCRUM-workshop van AXI.

AXI Willem Bless
Blogs

A day in the life - Meet Willem

Maak kennis met Willem Bless. Als Account Manager Retail bij AXI is hij dé schakel tussen de klant, het sales team en de developers. Sparren met collega's en klanten zit in zijn natuur.

AXI Mike Snepvangers
Blogs

A day in the life - Meet Mike

Maak kennis met Mike Snepvangers, commercieel directeur bij AXI. Wat drijft Sales Retail en wat doen ze ? De opdracht die ik samen met mijn salesteam heb is simpel.

AXI beurs NRF
Nieuws

NRF - The Big Show 2019

Samen met partners en klanten heeft AXI zich van 11 tot en met 15 januari 2019 laten inspireren op NRF in New York.

AXI Payconiq
Nieuws

Nu bij ANWB mobiel betalen met Payconiq

Vanaf medio februari 2019 kan er bij de 83 winkels van ANWB worden betaald met Payconiq. De aankoop wordt aan de AXI RS kassa afgerekend door het scannen van een QR-code.

Boerenbond Pets Place AXI Retail referentie
Nieuws

Boerenbond – Pets Place Hilvarenbeek en 's-Hertogenbosch live met AXI RS

Begin 2019 zijn de eerste winkels van Boerenbond - Pets Place gestart met het gebruik van het omnichannel platform AXI RS.

Colruyt Group Master Data Management AXI Referentie
Nieuws

Colruyt Group zet Adaptive Case Management in als Product Master Data Management oplossing

Door de ingebruikname van de adaptive case management oplossing is Colruyt Group er in geslaagd om de time-to market van nieuwe producten te versnellen.

AXI op eurocis
Nieuws

Terugblik op EuroCIS 2019

Van 19 tot en met 21 februari 2019 nam AXI deel aan EuroCIS 2019. Op de stand van HP toonden we onze nieuwe Point Of Sale software op de hippe HP Engage Go mobile systems.

Zorg en Gezondheid
Case

Digital consultancy bij het Vlaams Agentschap Zorg en Gezondheid

AXI ondersteunt het Vlaamse Overheidsagentschap voor Zorg en Gezondheid al meer dan vijf jaar bij haar digitale transformatie om een betere service te bieden aan haar burgers, aangesloten zorgorganisaties en andere belanghebbenden.

AXI referentie FOD Justitie
Case

Stapsgewijs verderwerken aan de digitalisering van justitie

Het aantal rechtbanken en parketten die aansluiten op de dossierbeheerapplicatie MaCH groeit gestaag. Na de uitrol van MaCH in de 229 Nederlandstalige, Franstalige en Duitstalige Vredegerechten, de 28 politieparketten en de 38 politierechtbanken is in 2016 gestart met de uitrol in de 28 correctionele rechtbanken, de 28 correctionele parketten en de 28 arbeidsauditoraten. Eind 2018 werd de uitrol afgerond in alle correctionele parketten en -rechtbanken. Begin 2019 vond de uitrol plaats in het Federaal parket en werd gestart met de gesprekken over de uitrol van MaCH in de ondernemingsrechtbanken, de arbeidsrechtbanken, de familierechtbanken en de rechtbanken van eerste aanlag in burgerlijke zaken.

AXI referentie Wit Gele Kruis West-Vlaanderen
Case

Wit-Gele Kruis Vlaams-Brabant kiest voor digitalisering en innovatie

Wit-Gele Kruis Vlaams-Brabant is een van de vijf autonome provinciale Wit-Gele Kruisverenigingen, die elk als marktleider actief zijn in de thuisverpleging. De Vlaams-Brabantse organisatie telt meer dan 850 medewerkers en verzorgt maandelijks 10.000 patiënten. 'Om onze patiënten een kwaliteitsvolle en geïntegreerde totaalzorg te kunnen aanbieden, gaat veel aandacht naar het goed beheer van de werkingsmiddelen en innovatie', vertelt Siebrecht Plateau, financieel directeur bij Wit-Gele Kruis Vlaams-Brabant. 'Binnen de administratie zetten we de stap naar een maximale digitalisering van de financiële administratie en de inkoopprocessen. Hiertoe hebben we een strategisch partnership afgesloten met onze nieuwe software partner AXI.'

AXI referentie Prenatal
Case

Prénatal bezorgt zijn klanten een naadloze customer journey dankzij de AXI RS winkelsoftware

Prénatal is de toonaangevende retailer voor (toekomstige) ouders en iedereen die daarbij betrokken is. AXI RS maakt het winkelen in de 20 megastores en de 40 citystores gemakkelijk. Verkooptransacties worden vlot geregistreerd en klantorders worden snel vastgelegd. Tussen de webshop en de fysieke winkels ervaart de consument een naadloze customer journey, doordat deze zijn verbonden via de AXI RS omnichannel laag. Op het hoofdkantoor zorgt AXI voor de correcte afhandeling van het promotie-, inkoop en logistiek proces.

AXI referentie Plus Retail
Case

Plus Retail analyseert zijn winstgevendheid met Oracle BI

Plus Retail, de supermarktketen met zo’n 260 PLUS vestigingen in Nederland, heeft samen met AXI een centraal management informatie systeem uitgewerkt op basis van de Oracle Business Intelligence Suite. Als retail besturingsmodel wordt gebruik gemaakt van het Trinity model.

AXI referentie JDN
Case

Jan de Nul Group gebruikt best-of-breed applicatie voor financieel beheer

Als baggeraar, civiele bouwaannemer en milieubedrijf is Jan De Nul wereldwijd actief. Voor de boekhouding en de factuurverwerking wordt gebruik gemaakt van de meertalige AXI Financials en AXI Purchase to Pay oplossing.

AXI referentie Hans Anders
Case

Hans Anders Retail Group bekijkt de cijfers 'anders'

Voor Hans Anders ontwikkelde AXI een op Oracle gebaseerde Point of Sale oplossing. Doordat alle gegevens gecentraliseerd worden opgeslagen, zijn deze direct beschikbaar voor analyse. Om snel te kunnen reageren op de ontwikkelingen in de markt, maken de managers in het hoofdkantoor gebruik van de Oracle BI oplossing.

AXI referentie VAB
Case

Geen financiële omwegen bij VAB

VAB is een complete mobiliteitsclub. De financiële administratie met betrekking tot de pechverhelping, de reisbijstand, de rijschool, de afdeling tweedehandswagens en het diagnosecentrum gebeurt met behulp van de AXI oplossingen voor financieel beheer, goedkeuring en boekhoudkundige verwerking van inkoopfacturen.

lagardere
Nieuws

Smullers cafetaria’s uitgerold in slechts twee maanden tijd

De uitdaging van Lagardère Travel Retail was niet mis te verstaan. In twee maanden tijd dienden alle Smullers frietzaken van nieuwe eigenaar Lagardère live te gaan met de AXI RS winkelsoftware.

AXI referentie CASA
Case

CASA bouwt een consistent en beveiligd bedrijfsnetwerk met Aruba ClearPass

AXI heeft CASA begeleid bij de overstap naar een high performance netwerk dat een veilige toegang biedt aan meer dan 500 CASA shops, het hoofdkantoor en de distributiecentra. Met de geïmplementeerde Aruba ClearPass oplossing is CASA er in geslaagd om een veilige toegang tot het bedrijfsnetwerk te verlenen aan alle CASA personeelsleden, guest users, BYOD, robots, geautomatiseerde autonome trucks en lastdragers en IoT-toestellen.

AXI referentie De Kamer
Case

De Kamer beheert haar aankopen met AXI software

De Belgische Kamer van Volksvertegenwoordigers heeft het aankoop- en vooraadbeheer gemoderniseerd via de inzet van AXI Purchase to Pay.

AXI referentie De Munt
Case

De financiële oplossing van De Munt levert topprestaties

Het realiseren van hoogstaande artistieke projecten kost geld. Geld dat de Koninklijke Munt krijgt via dotaties, via bedrijven en particulieren. Andere inkomsten komen uit ticketverkoop, sponsoring en de tax shelter. Om de werkingskosten onder controle te houden, maakt De Munt gebruik van AXI Financials en AXI Purchase to Pay. Hierbij gaat veel aandacht naar de uniformisering van de bestelprocedures voor de artistieke producties, de optimalisatie van de administratieve processen, de verantwoording en de rapportage naar de federale overheid, de EU, de Brusselse overheden en de Nationale Loterij.

AXI referentie De Benelux Unie
Case

Benelux Unie optimaliseert interne werking met AXI

Om de financiële transparantie van het Secretariaat-Generaal van de Benelux Unie te waarborgen en de interne werking te optimaliseren, wordt gebruik gemaakt van de AXI oplossingen voor financieel administratief beheer. Aangevuld met een krachtige Financial Analytics component.

AXI referentie NS Stations
Case

NS Stations gebruikt de AXI RS kassasoftware voor haar verschillende horeca formules

Koffie kopen in de trein? Dat zorgt voor ontspanning. Het verkoopproces wordt ondersteund met de AXI Rail Catering App. Producten worden eenvoudig geselecteerd of gescand. De klant kan via een pintransactie of contant betalen. Is de reiziger nog op het station? Dan draait het om snelheid: niemand wil zijn trein missen. Daarom koos NS Stations voor haar tien verschillende horeca formules de AXI RS kassa: eenvoudig te bedienen, betrouwbaar, compleet en razendsnel. Alles geïntegreerd met het centraal SAP systeem.

AXI referentie Hans Anders FoCus
Case

Klanten van Hans Anders kopen de juiste bril dankzij het door AXI uitgewerkte FoCus systeem

Er komt heel wat kijken bij het verkopen van een bril of gehoorapparaat: het uitvoeren van een oogmeting, het bijhouden van een patiëntendossier, de productie van brilglazen en de koppeling met verzekeringsmaatschappijen in verband met vergoedingen. Dit hele proces wordt ondersteund door het systeem FoCus dat AXI in nauwe samenwerking met Hans Anders heeft gerealiseerd en dat is uitgerold over een 400-tal winkels in Nederland, België en Zweden.

AXI referentie Intergamma
Case

Intergamma, de franchise-organisatie die winkelformules Gamma en Karwei exploiteert, zet in op omnichannel

De scope van de door AXI geleverde oplossingen is heel breed: central office applicaties, POS systemen en instore webkiosken met EFT functionaliteit voor 386 bouwmarkten, integratie met webshop, PIM, dropshipment leveranciers ...  De centrale infrastructuur van Intergamma staat in de AXI Cloud.

AXI referentie IJsvogel Retail
Case

IJsvogel Retail gebruikt AXI RS winkelsoftware voor Pets Place en Boerenbond winkels

De 191 Pets Place en 67 Boerenbond winkels van IJsvogel Retail zetten in op beleving waarbij persoonlijk advies en extra services het verschil maken in de fysieke winkels. Dankzij AXI RS ziet IJsvogel Retail kansen om de klanten de beste naadloze beleving aan te bieden over de kanalen heen, waarbij de logistieke, administratieve en financiële processen automatisch verlopen. Winkelmedewerkers zijn vooral gecharmeerd door het user centric design en de eenvoud van de kassa- en de backoffice applicaties en de integratie met de webshop.

AXI referentie De Federale Ombudsman
Case

De federale Ombudsman koos voor een oplossing die de dossierverwerking centraal stelt

De federale Ombudsman is een onafhankelijke instelling met 47 medewerkers die burgers helpt om geschillen met de federale administratieve overheden op te lossen. Daarenboven kan de federale Ombudsman - op verzoek van de Kamer van Volksvertegenwoordigers - een onderzoek instellen naar de werking van een aangewezen federale administratieve dienst. Om de ombudsdienst te professionaliseren, ging de federale Ombudsman op zoek naar een oplossing voor de behandeling van 'klachten over klachten'.

AXI referentie Vodafone
Case

283 winkels en de online shop van VodafoneZiggo maken gebruik van de AXI RS winkelsoftware

Om de werking van het gesloten goederensysteem te optimaliseren, wordt de voorraad voor alle verkoopkanalen in AXI RS beheerd. Naast click & collect behoort ook ship-from-store tot de gebruiksmogelijkheden. AXI RS is gekoppeld met SAP en softwaretoepassingen voor de verwerking van de abonnementen.

Naaimachines
Case

Lingeriespecialist Van de Velde kiest voor een integratie-oplossing van AXI

AXI implementeerde een integratieoplossing bij Van de Velde om het IT-landschap van de groeiende organisatie te stroomlijnen en zorgde voor de nodige kennisoverdracht bij de medewerkers dankzij training en coaching.

CI/CD methodologie
Blogs

The road to Continuous Integration / Deployment

CI/CD biedt veel voordelen voor de klant en de ontwikkelaars. Een snellere time to market en vooral een efficiënter en minder foutgevoelig ontwikkelproces.

AXI Retail Innovation Summit 2018
Nieuws

Verslag Retail Innovatie Summit 2018

Op dinsdag 4 december 2018 vond het Retail Innovation Summit 2018 plaats in het Nationaal Militair Museum in Soest. Technologische innovatie in de retail stond centraal.

Vrouw in video call
Blogs

Ontdek Microsoft Teams

Ontdek Teams, de nieuwste applicatie van Microsoft met focus op een betere samenwerking tussen collega's. Organiseer uw documenten, taken en notities op een veilige, gecentraliseerde en dynamische plek per topic binnen uw team.

AXI Blockchain
Nieuws

Blockchain informeert de supermarktklant over de herkomst van zijn stukje vlees

Wil je als consument zien wat de oorsprong is van je stukje verpakt vlees? AXI werkte samen met de grootste Belgische vleesverwerker Westvlees een concept uit op basis van blockchain technologie.

AXI CM partnership
Nieuws

AXI en CM.com tekenen 'new payments' partnerovereenkomst

Met iDEAL QR kunnen consumenten in de fysieke winkel eenvoudig met smartphone betalen bij de kassa, de self-checkout, de mobile POS en de bestelzuil.

NS Stations AXI Retail referentie
Nieuws

NS Stations kiest voor de kassasoftware van AXI

Reizigers hebben weinig tijd en willen producten in de stationswinkels snel afrekenen. De AXI oplossing is perfect afgestemd om een groot volume aan transacties op veel kassa’s snel te processen.

AXI breidt uit
Nieuws

AXI breidt uit met LoQutus en Ground Lion

De overname van beide bedrijven is een logische vervolgstap in de strategie om de positie van AXI binnen de Belgische en Nederlandse markt te versterken. 

AXI referentie FANC
Case

Nucleaire waakhond FANC krijgt helder inzicht met de AXI Financials oplossing

Het Federaal Agentschap voor Nucleaire Controle wordt volledig gefinancierd door retributies en heffingen. De financiële ERP oplossing van AXI waarborgt een helder overzicht van de activiteiten van het Agentschap. De analytische boekhouding zorgt voor een goede verantwoording van de door FANC geïnde retributies bij de exploitanten van nucleaire installaties.

AXI referentie De Vlaamse Landmaatschappij
Case

De Vlaamse Landmaatschappij rekent op de financiële en aankoopsoftware van AXI

Binnen de Vlaamse landmaatschappij is de financiële afdeling een echte duizendpoot, verantwoordelijk voor een achttal hoofdactiviteiten: het voeren van de boekhouding van VLM als rechtspersoon (extern verzelfstandigd agentschap en NV), de verrichtingen met betrekking tot de VLM begroting, de financiële verrichtingen, het financieel beheer van de patrimoniumgoederen, inrichtingsprojecten (ruilverkavelingscomités ...), plattelandsprojecten, lokale grondenbanken en projecten met externe financiering. Om het financieel- en aankoopbeheer binnen de centrale directie, de provinciale vestigingen en de entiteiten te stroomlijnen, maakt VLM gebruik van de geïntegreerde oplossingen AXI Financials en AXI Purchase to Pay.

AXI referentie Intratuin
Case

De Intratuin medewerkers rekenen snel af dankzij de AXI RS kassasoftware

Een dagje Intratuin is funshopping. Op de verschillende afdelingen vind je alles voor in en om de tuin. Het is een beleving en het is er altijd druk. Vandaar ook dat de AXI RS kassa gericht is op het snel verwerken van de vele transacties. Ook het Tuincafé is een succes. In die restaurants draait de AXI RS kassa in de horeca look and feel. Het ruime assortiment voor de seizoenen Kerst en Pasen wordt ingekocht en logistiek verwerkt met de beursordersapplicatie.

AXI referentie de Bijenkorf
Case

AXI is de software huisleverancier van De Bijenkorf

De Bijenkorf is hét toonaangevende warenhuis van Nederland met passie voor de klant. AXI is huisleverancier. Via continuous delivery zorgt AXI ervoor dat het retail management systeem de steeds wijzigende omnichannel business processen optimaal ondersteunt. Op dit systeem zijn de online verkoopkanalen, de 600 AXI RS kassa's en de mobile POS app aangesloten. Ook click & collect wordt ondersteund.

Inzicht dankzij Conversiebooster
Nieuws

Krijg inzicht in de omzet van de fysieke winkels met de Conversiebooster

Om aan te geven wat u als retailer kunt doen om de fysieke winkelomgeving rendabel te houden, heeft marktonderzoeksbureau Q&A in samenwerking met AXI een whitepapger geschreven.

AXI Self checkout
Nieuws

AXI Self-checkout speelt in op veranderende retailomgeving

Met de nieuwe self-checkout gaat AXI een stap verder dan wat er reeds op de markt is. Naast het knappe UX design zijn er alternatieve betaalmogelijkheden toegevoegd, zoals Payconiq, OK en Tikkie.

it scan
Nieuws

Digitaal transformeren met de Business IT Scan

Als organisatie hulp krijgen bij het bepalen van de strategische IT agenda, dat is wat IT’s Teamwork kan leveren. AXI werkt samen met dit bedrijf die de BusinessITScan® bedacht.

NS Stations Fiets&Service AXI Referentie
Nieuws

AXI RS winkelsoftware uitgerold bij Fiets & Service winkels

In de 23 Fiets & Service winkels van NS stations kunnen treinreizigers hun fiets laten repareren en fietsaccessoires kopen. Met AXI RS wordt de reparatieworkflow eenvoudig beheerd in de kassa.

Containers in de haven
Case

North Sea Port optimaliseert haar information management met AXI

AXI hielp North Sea Port met veilig stellen van hun knowhow en kennis door het opzetten van een Digital Workplace.

Patent
Case

Een nieuw klantenportaal voor Gevers

AXI vormde Gevers' bestaande portaal om tot een nieuw, future-proof en visueel aantrekkelijk portaal dat eenvoudig aangepast en uitgebreid kan worden.

Persoon aan pc
Case

De succesvolle digitale transformatie van de FMSB

AXI hielp de FSMB met strategisch advies (Architect), tijdens de implementatie van de nieuwe oplossing (Assist) en bij de training van het team om toekomstige uitdagingen zelfstandig te kunnen aanpakken (Assure).

BekaertDeslee
Case

BekaertDeslee op weg naar GDPR-compliancy

AXI hielp BekaertDeslee GDPR-compliant te worden tegen mei 2018.

Wit Gele Kruis Vlaams Brabant AXI Referentie
Nieuws

Wit-Gele Kruis Vlaams-Brabant digitaliseert financiële administratie

'Om onze patiënten een kwaliteitsvolle totaalzorg te kunnen aanbieden, gaat veel aandacht naar het goed beheer van de werkingsmiddelen en innovatie', vertelt financieel directeur Siebrecht Plateau.

CAW Antwerpen AXI Referentie
Nieuws

CAW Antwerpen wil snel en accuraat begroten

Met de zorgspecifieke begrotingsoplossing van AXI betracht CAW Antwerpen op een eenvoudige manier toekomstige scenario’s door te rekenen en de periodieke begrotingscontroles te beheren.

gezichtsherkenning
Nieuws

Meer inzicht door gezichtsherkenning aan de kassa

AXI introduceert een artificial intelligence oplossing om de transactiegegevens die in de kassa worden vastgelegd te matchen met het geslacht en de leeftijd van de winkelbezoekers.

de bijenkorf
Nieuws

De Bijenkorf verlengt service level agreement met AXI

AXI zal via continuous delivery er voor zorgen dat het retail management systeem de steeds wijzigende omnichannel business processen binnen de Bijenkorf organisatie optimaal ondersteunt.

promo meten
Nieuws

Hoe meet u het succes van een promotionele actie?

In het dashboard van de AXI RS winkelsoftware vindt u alle informatie. Denk bijvoorbeeld aan overall promotion breakdown, markdown, halo effect, cannibalization of pull-forward.

AXI Payconiq
Nieuws

Sneller mobiel betalen aan de kassa met Payconiq

Nederlandse consumenten die beschikken over een ING of Rabobank rekening kunnen mobiel betalen via Payconiq aan een AXI RS kassa.

Oudere handen in zorghanden
Case

Digital Workplace voor het Vlaams Agentschap Zorg en Gezondheid

AXI hielp het Vlaamse Overheidsagentschap voor Zorg en Gezondheid met het opzetten van hun efficiënte en gestroomlijnde Digital Workplace.

AXI partnership met Hollander Techniek
Nieuws

Partnership met field service partner Hollander Techniek

AXI gaat de ontzorging van retailketens vergroten. Als system integrator zal Hollander Techniek kwalitatieve field services leveren aan retailketens waar de AXI RS winkelsoftware draait.

AXI Microsoft Planner
Blogs

Een verborgen parel in M365 en Teams: Microsoft Planner

Kent u Microsoft Planner al? De planning tool binnen de M365 stack. Via deze blog wil ik jullie de voordelen van MS Planner toelichten en jullie begeleiden om een eigen Planner op te zetten.

IJsvogel
Nieuws

IJsvogel Retail BV kiest voor het omnichannel retail platform AXI RS

Dankzij het AXI RS platform is IJsvogel in staat om de verschillende verkoopkanalen in realtime te koppelen en de klanten via elk verkoopkanaal op een eenduidige wijze te bedienen.

AXI NS Rail Catering app
Nieuws

Afrekenen met een snelheid van 160 km per uur

Voor gebruik in de trein ontwikkelde AXI de NS Rail Catering App. Alles draait om snelheid. De app is eenvoudig opgebouwd en ondersteunt pinnen en contant.

AXI Store Auditing app SPAR referentie
Nieuws

SPAR Nederland beoordeelt zijn winkels met de AXI Store Auditing app

Achttien bedrijfsadviseurs helpen de SPAR winkels om te voldoen aan de hoge SPAR kwaliteitsstandaard. Om het auditproces te ondersteunen, gebruikt SPAR Nederland een handige softwaretool.

PartsPoint
Nieuws

Alliance Automotive Group Benelux implementeert GRIP om de inkoopresultaten te verbeteren

GRIP helpt organisaties om inkoopafspraken vast te leggen, contracten te genereren en condities te factureren. U krijgt een actueel overzicht in de te verwachten opbrengsten op basis van de condities. 

OVB
Nieuws

AXI helpt mee aan de uitbouw van het Digital Platform for Attorneys

Belgische advocaten kunnen op een betrouwbare manier elektronisch conclusies neerleggen bij de rechtbank, documenten opladen, vertrouwelijk communiceren met griffies, collega's en clienten.

payplaza koppeling
Nieuws

Nieuwe shopping concepten creëren met AXI RS Mobile POS en PayPlaza

Eén PayPlaza betaalterminal kan door meerdere mobile POS devices worden aangesproken. De terminals zijn direct met het netwerk verbonden en vereisen geen fysieke verbinding met de kassa.

AXI Retail Magento2
Nieuws

AXI RS biedt standaard connector voor het nieuwe Magento 2 e-commerce platform

Dankzij de API koppeling kan in een Magento 2 webshop gebruik worden gemaak van de AXI Promotion Engine. Voordeel: veel meer promotie-formules in de webshop dan 'out of the box' Magento 2 promoties.

Kind sorteert batterijen
Case

AXI ontwikkelt customized oplossing voor Recupel Aangiftes

Recupel schakelde AXI in om een nieuwe applicatie voor hun aangifte-afdeling op maat te ontwikkelen om alle informatie en processen in te centraliseren en alle historische gegevens correct naar een nieuw database model te migreren.

AXI RFM analyse methode
Nieuws

Haal meer waarde uit uw klantenbestand dankzij de RFM analyse

Om marketeers toe te laten de juiste acties uit te stippelen, biedt AXI een handig oplossing om het klantenbestand te segmenteren op basis van RFM.

AXI & Indufin
Nieuws

Investeringsmaatschappij Indufin bouwt mee aan de verdere uitbouw van AXI

Investeringsmaatschappij Indufin verstrekt AXI het nodige kapitaal om verder te groeien. Naast Indufin zijn de aandelen in handen van het AXI management en talrijke AXI medewerkers.

AXI Self checkout in Colruyt bedrijfskantines
Nieuws

AXI implementeert 35 self-checkouts in de Colruyt bedrijfskantines

Om de Colruyt bedrijfskantines de hele dag open te houden beschikt iedere kantine over een AXI self-checkout met EFT die tijdens drukke momenten kan overgenomen worden door een kantine-medewerker.

AXI Referentie Lunet Zorg
Nieuws

Lunet zorg: tevreden gebruiker van het AXI inkoopsysteem

Met het e-procurement systeem van AXI werkt Lunet Zorg aan de doelstelling om minimaal 90 procent van de facturen automatisch te betalen, zonder handmatige handelingen.

Operatiezaal
Case

AXI ondersteunt Vygon met digitaal communicatieplatform

AXI ondersteunt Vygon met digitaal communicatieplatform om de interne communicatie te verbeteren en een meer cohesieve, uniforme organisatie te creëren.

AXI RS koppeling met SAP
Nieuws

AXI lanceert SAP koppeling op basis van SAP Process Integration

Dankzij de realtime koppeling tussen AXI RS en het SAP PI platform is informatie uit beide platformen steeds actueel en betrouwbaar en vanuit alle verkoopkanalen benaderbaar.

AXI Referentie Coöperatie A59
Nieuws

Coöperatie A59 werkt met AXI inkoop

Coöperatie A59 is een samenwerkingsverband van vijf Brabantse GGZ-instellingen: GGz Breburg, GGZ Oost Brabant, Reinier van Arkel, GGZ Westelijke Noord Brabant en De Viersprong.

Man die connecties maakt
Case

AXI biedt ABB alternatieve en toekomstgerichte referentie architectuur met een tikkeltje extra

AXI hielp ABB met hun nieuwe referentiearchitectuur en de bijbehorende technologie om de backoffice medewerkers te ondersteunen en een nieuw digitaal loket te creëren op basis van Adaptive Case Management, waardoor het ABB zijn kwalitatieve dienstverlening kan optimaliseren.

Ophaalwagen van Fostplus
Case

De geslaagde digitale transformatie van Fost Plus dankzij een future-proof IT roadmap

AXI hielp Fost Plus met het opstellen van een future-proof IT roadmap om de IT-infrastructuur te optimaliseren en moderniseren en de business en IT efficiënter op elkaar af te stemmen.

Schoolrefter
Case

Adaptive Case Management als business enabler voor AGIOn

AGIOn kon zich dankzij de AXI Adaptive Case Management oplossingn veel efficiënter en servicegerichter engageren als organisatie.

batterijen
Case

Bebat omarmt haar digitale transformatie

AXI verwezenlijkte sinds 2011 verschillende succesvolle Business Insights, Integration, Customized Solutions and Digital Workplace projecten voor Bebat.

sojavelden
Case

Alpro moderniseert hun ECM platform naar SharePoint

AXI leidde Alpro de voorbije jaren doorheen verschillende stappen en hebben met succes migratie- en maatwerkservices geleverd voor hun procesgestuurde Enterprise Content Management (ECM) -platform.

Openbaar vervoer
Case

Business Data Monitoren voor de MIVB

AXI voorzag MIVB's ticketautomaten, toegangspoortjes, valideertoestellen en voertuigen van een Business Activity Monitoring systeem om zo steeds vinger aan de pols te houden en defecten preventief aan te kunnen pakken.