Bedrijven hebben behoefte aan geavanceerde tools die hen helpen om bedrijfsprocessen en documenten effectiever te beheren en vlotter samen te werken. Met AXI Adaptive Case Management, onze geavanceerde case management software, doe je precies dat. Cases accuraat opvolgen, met het grootste gemak. Maak kennis met vijf kernwaarden die het uitgangspunt vormen voor onze software: personalisatie, business driven, toegankelijkheid, 360° view en inzichten.
18/03/2024

Efficiënt case management 2.0 - hoe onze software het verschil maakt

Bedrijven hebben behoefte aan geavanceerde tools die hen helpen om bedrijfsprocessen en documenten effectiever te beheren en vlotter samen te werken. Met AXI Adaptive Case Management, onze geavanceerde case management software, kan je cases met het grootste gemak accuraat opvolgen.

 

 

Maak kennis met vijf kernwaarden die het uitgangspunt vormen voor onze software: personalisatie, business driven, toegankelijkheid, 360° view en inzichten.  


 

  1. Een persoonlijke ervaring als basis 
    Case management heeft geen one-size-fits-all benadering. Elke organisatie, afdeling of team heeft unieke behoeften als het gaat om het beheren van de werkvoorraad en belangrijke informatie. Onze software biedt uitgebreide personalisatiemogelijkheden voor individuele gebruikers en teams. Met de mogelijkheid om de gebruikersinterface aan te passen, favoriete functies vast te pinnen en persoonlijke dashboards in te stellen, kan je je werkruimte optimaliseren voor maximale productiviteit. 

    Bovendien kunnen teams samenwerken aan dossiers in aangepaste omgevingen die zijn afgestemd op hun specifieke cases, waardoor de samenwerking en efficiëntie worden verbeterd. Personalisatie staat centraal in onze aanpak en ontwikkeling van AXI Adaptive Case Management om aan de unieke behoeften te blijven voldoen. 
  2. Business driven efficiëntie 
    Case management is niet een doel op zich, maar het moet nauw aansluiten bij de bredere zakelijke doelstellingen. Alle onderdelen van de software zijn ontworpen met een "business driven" aanpak in gedachten. Organisaties kunnen hun domeinkennis rechtstreeks vertalen in de applicatie, gedreven door hun eigen expertise. Het stelt organisaties in staat om hun cases te beheren op een manier die direct bijdraagt aan hun strategische doelen. 
  3. Gebruiksvriendelijk en toegankelijk voor alle gebruikers 
    In de moderne wereld van flexibel werken is toegankelijkheid en gebruiksgemak essentieel. Onze software is ontwikkeld met het oog op toegankelijkheid voor alle gebruikers, ongeacht hun locatie of het apparaat dat ze gebruiken. Het grootste bewijs hiervan? We designen ons product met de laatste UX guidelines én WCAG-proof: onze schermcomponenten voldoen aan de Web Content Accessibility Guidelines, een set aanbevelingen om webinhoud toegankelijker te maken voor mensen met een beperking. Met een intuïtieve en moderne web interface kunnen gebruikers bovendien veilig en gemakkelijk toegang krijgen tot hun dossiers vanaf elk apparaat. Tot slot biedt onze software krachtige zoek- en filtermogelijkheden om snel de benodigde informatie te vinden, wat de productiviteit verder verbetert. 
  4. 360° view op data, communicatie en proces 
    Onze software biedt een 360° view op een case en koppelt communicatie, inhoudelijke case data, documenten, chats, notes, proces en historiek ... naadloos aan elkaar. Zo houd je altijd grip op cases. Goede communicatie is cruciaal. AXI Adaptive Case Management biedt geavanceerde communicatiemogelijkheden waarmee teams naadloos kunnen samenwerken of communiceren met de buitenwereld. Met berichtenfunctie, opmerkingen en notificaties kunnen teamleden gemakkelijk communiceren, feedback geven en beslissingen nemen, allemaal binnen hetzelfde platform. Ook communicaties zoals telefoongesprekken, emails en brieven kunnen eenvoudig toegevoegd of uitgestuurd worden. Waarom communicatie zo cruciaal is bij dossierbeheer? Het antwoord is simpel: vanwege de noodzaak aan informatie-uitwisseling, samenwerking en transparantie. Het vergemakkelijkt efficiëntie, probleemoplossing en het opbouwen van sterke klantrelaties. Duidelijke communicatie, betekent geen misverstanden. En net dat is belangrijk voor succesvol case management.  
  5. Voldoende inzicht voor het juiste besluit  
    Data-analyse en inzichten vormen de ruggengraat van strategische besluitvorming. Onze dossierbeheersoftware verzamelt gegevens en kan deze aanbieden aan een BI omgeving om waardevolle inzichten te geven die organisaties helpen om datagedreven beslissingen te nemen. Onze add-on en laatste innovatie voor case mining helpt je trends te identificeren, prestaties te meten en de juiste strategische koers uit te stippelen. 

 

 

Een platform voor professioneel dossierbeheer 

 

Dossierbeheer is geen eenvoudige taak, maar met de juiste software kunnen organisaties hun processen stroomlijnen, de productiviteit verbeteren en strategische doelen bereiken. Onze dossierbeheersoftware onderscheidt zich door vast te houden aan de bovenstaande waardeprincipes. Ze zijn integraal onderdeel van onze visie en productontwikkeling om organisaties te helpen hun dossierbeheer naar een hoger niveau te tillen. 

 

Meer weten?

 

We nodigen je uit om meer te ontdekken over onze innovatieve dossierbeheersoftware en de mogelijkheden voor jouw organisatie.  

 

Ontdek AXI Adaptive Case Management