Customer Testimonial Collect&Go AXI
16/03/2021

Vlotter en efficiënter boodschappen doen bij Collect&Go

Dankzij het nieuwe mobiele kassasysteem, ontwikkeld in samenwerking met AXI, kan elke Collect&Go medewerker snel en eenvoudig afrekenen met klanten aan het Collect&Go-afhaalpunt.

 

Collect&Go, de online boodschappendienst van Colruyt Group, wil boodschappen doen steeds makkelijker maken voor haar klanten.

 

Doordat het nieuwe mobiele kassasysteem, ontwikkeld in samenwerking met AXI, wordt geïnstalleerd op élk taaktoestel van élke medewerker, kan er meer flexibiliteit aan de dag gelegd worden in het Collect&Go-afhaalpunt. Op deze manier kunnen meer klanten tegelijk geholpen worden, dat leidt tot efficiëntie en tijdswinst en kunnen piekmomenten beter opgevangen worden. 

 

 

16 ton papierbesparing

 

Naast het makkelijker maken van boodschappen doen voor klanten, levert dit digitaal kassasysteem ook nog een fikse papierbesparing op van 16 ton per jaar. Collect&Go klanten krijgen de kassabon digitaal doorgestuurd. De kassabon wordt via e-mail doorgestuurd naar onze klanten. Nog voor ze het afhaalpunt verlaten hebben. 

 

 

Promotie Engine  

 

Om de shopping experience van klanten nog verder te verhogen heeft AXI Retail Cloud Suite een promotie engine ontwikkeld, gekoppeld aan dit nieuwe kassasysteem, waardoor Collect&Go klanten niet meer hun Xtrakaart hoeven af te geven in het afhaalpunt voor het verkrijgen van kortingen. Door deze intelligente tool, worden kortingen al verrekend bij het plaatsen van de bestelling op de website. Klanten kunnen de bestelling afrekenen met Bancontact, elektronische maaltijdcheques of met de Xtrakaart.

Bekijk hier het volledige verhaal

Please accept marketing-cookies to watch this video.
Collect & Go bediende aan het werk