Succesverhalen

Maak kennis met onze ambassadeurs

 

In tal van reference cases doen onze klanten hun verhaal. Ze vertellen over hun business uitdagingen en belichten onze oplossingen en services vanuit hun perspectief.

 

U ontdekt hoe de implemenatie van een project is verlopen en hoe onze manier van samenwerken het verschil maakt voor het management en de eindgebruikers.

AXI customer case - Maaltijdapplicatie bij AZ Rivierenland
Case

Hoe bestelt u vandaag uw maaltijd op het werk?

Bij AZ Rivierenland, een fusie van 3 ziekenhuizen in het Antwerpse, namen ze, bovenop een héél nieuwe gecentraliseerde digitale werkplek, een in M365 ontwikkelde maaltijdapplicatie in gebruik. Benieuwd hoe AXI dit samen met hen opzette?

AXI customer case - VMRI gebruikt AXI Adaptive Case Management
Case

VMRI digitaliseert dossierbeheer in 6 weken met AXI Adaptive Case Management

Het recent opgestarte Vlaams Mensenrechteninstituut (VMRI), doet beroep op het digitale dossierbeheersysteem van AXI voor meldingen of klachten van burgers die zich ongelijk behandeld voelen.

AXI klantverhaal retail software Tuincentrum De Bosrand
Case

Afrekenen bij Tuincentrum De Bosrand doet u straks met AXI

Gedreven door nieuwe technologieontwikkelingen en veranderende consumentenverwachtingen, transformeert de retailsector voortdurend. Het belang van klanten centraal stellen en het implementeren van een omnichannel-strategie is nog nooit zo cruciaal geweest. Tuincentrum De Bosrand gaat hier voluit voor en ging daarom de samenwerking met AXI aan.  

AXI customer case AZ Rivierenland DLP M365
Case

AZ Rivierenland beschermt patiëntgegevens met Data Loss Prevention policies

Bij AZ Rivierenland staan de General Data Protection Regulation (GDPR) en data governance hoog op de agenda. Het ziekenhuis werkt met persoonlijke gegevens van patiënten en wil deze veilig bewaren. Het implementeerde daarom Data Loss Prevention policies (DLP’s) in haar M365 Platform.

AXI Customer Case - ILVO aan de slag met AXI Financials en AXI Purchase to Pay
Case

ILVO gaat voor meer efficiëntie en minder kosten in haar financiële- en aankoopprocessen

ILVO, een onderzoeksinstituut en dienstverleningsorganisatie van de Vlaamse overheid, implementeerde AXI Financials en AXI Purchase to Pay. Door de implementatie optimaliseert het haar boekhoudsysteem en inkoopproces waardoor de organisatie (kosten)efficiënter kan werken.

AXI customer Colruyt Group
Case

Klanten Colruyt Group rekenen online boodschappen vlot af via Collect-and-Go

In een wereld waarin steeds meer mensen hun boodschappen online doen, is de e-commerce-ervaring van consumenten van cruciaal belang. Colruyt Group, een Belgisch familiebedrijf en de grootste retailer in België, heeft dat als geen ander begrepen. Naast ‘de laagste prijsgarantie’, gaat de retailer prat op het faciliteren van een feilloze e-commerce-ervaring voor haar online boodschappenplatform: Collect-and-Go.

AXI Customer ANWB
Case

Zorgeloos én met persoonlijke touch afrekenen bij ANWB Retail

ANWB Retail, onderdeel van ANWB, de grootste ledenorganisatie van Nederland, werkt in haar 72 fysieke winkels en webshop met AXI’s kassasoftware AXI Retail Cloud Suite. Henk-Jan Brug, IT Manager bij ANWB Retail, is tevreden over de samenwerking met AXI.

Intratuin-preview-axi
Case

‘Intratuin Extra’ laat klanten sparen voor beleving 

Klantbehoud in de retailsector is heel belangrijk. Dat was het vroeger al en vandaag nog net iets meer. Hoe zorg je ervoor dat jouw klant koning blijft? Daarvoor werd de applicatie 'Intratuin Extra' ontwikkelt, lees hier alles over de functionaliteiten.

DMPM Customer Case klantportaal 2023
Case

Gepersonaliseerd klantportaal DMPM geeft investeerders helder inzicht in hypotheekportefeuilles   

DMPM, een Nederlandse aanbieder van hypothecair krediet, vertrouwde op AXI voor de ontwikkeling van een nieuw klantenportaal waarin investeerders op een overzichtelijke manier inzicht krijgen in hun hypotheekportefeuilles. Data, die voordien moeilijk te interpreteren was, is nu duidelijk gevisualiseerd. DMPM, dat zelf aan het roer staat van haar datascienceoplossing, heeft volledige controle over de vormgeving en user-experience.  

Buildmat AXI Customer Case
Case

Buildmat brengt IT-infrastructuur onder in twee private datacenters

Buildmat, gespecialiseerd in de distributie en productie van een breed scala aan bouwproducten en in de verdeling van gereedschappen, implementeerde in 2023 een nieuwe IT-infrastructuur. Hierdoor optimaliseert het haar prestaties en garandeert het een vlotte werking en solide beveiliging.

AXI Customer Case Bourrelier Group
Case

Bourrelier Group verwerkt inkomende facturen sneller met AXI Financials en Factuurportal

Bourrelier Group, franchisenemer van Intergamma en exploitant van meerdere Karwei- en Gammafilialen in Nederland en België, digitaliseerde haar crediteurenproces. AXI implementeerde het digitale factuurverwerkingsplatform van Factuurportal met AXI Financials, het bestaande financiële systeem. Dankzij de integratie verwerkt Bourrelier Group haar inkomende facturen vandaag sneller en efficiënter en bespaart het kosten.   

Customer Case AXI Clous Mode
Case

Clous mode gaat voor optimale winkelervaring met Tilroy

Van twee lingeriezaken tot een volwaardig modehuis voor dames, Clous Mode begrijpt dat persoonlijke service en klantgerichtheid essentieel zijn voor langdurige klantrelaties. Met de all-in-one retail suite van Tilroy, dat deel uitmaakt van AXI, kunnen ze een consistente winkelervaring bieden, zowel in de winkels als online. 

AXI Financials Goedhart Bouwmarkten
Case

Goedhart digitaliseert verwerking inkomende facturen en bespaart tijd en kosten 

Goedhart, exploitant van 17 doe-het-zelfzaken, digitaliseert verwerking van inkomende facturen en bespaart zo tijd en kosten . AXI integreerde het nieuw digitaal factuurverwerkingsplatform van Factuurportal met AXI Financials, het bestaande boekhoudsysteem, en zorgde voor een optimale synergie tussen beiden.

AXI Customer Case Navitrans
Case

Navitrans ontzorgt IT-team via overstap naar de AXI Cloud 

Navitrans, leverancier van softwareoplossingen voor logistiek en transportbeheer, verhuisde begin 2023 haar server-, storage-, backup- & netwerk infrastructuur naar het AXI-datacenter. Het bedrijf maakt voortaan gebruik van de AXI Cloud waardoor het haar eigen IT-team ontzorgt, een kostenbesparing realiseert en haar omgeving de nodige flexibiliteit en schaalbaarheid geeft.  

AXI Customer Case VOLTA
Case

Volta rapporteert en visualiseert kwartaalcijfers moeiteloos met Power BI

Volta, een Belgische paritaire sectororganisatie voor elektrotechniek, ging op zoek naar een business intelligence en data science oplossing om meer te doen met haar data en om, in het bijzonder, de rapportage van haar kwartaalcijfers, te optimaliseren. Microsoft Power BI bleek de geschikte match te zijn.

AXI Customer Case Lentis AXI Purchase to Pay inkoopsoftware
Case

Lentis beheert inkoop- en logistieke processen efficiënter met inkoopoplossing van AXI

Lentis, een zorginstelling voor mensen met psychische problemen, maakt gebruik van AXI Purchase to Pay om controle te houden op het volledige inkoopproces, gaande van bestelaanvraag tot en met betaling. Zo maakt Lentis haar inkoop- en logistieke processen efficiënter en sneller. En omdat ze ervoor kozen om dit in te richten via een SaaS-oplossing in de cloud, geniet de zorginstelling voortaan ook van een maximale ICT-ontzorging.

AXI customer FacZo AXI Purchase to Pay
Case

Nederlandse zorgprofessionals kopen efficiënter in met de AXI Puchase to Pay software

FacZo, de Nederlandse facilitaire regieorganisatie binnen de zorg, is een tevreden gebruiker van de AXI Purchase to Pay softwareoplossing. Dankzij AXI maakt de organisatie de inkoop en de facturatie voor haar zorgprofessionals gebruiksvriendelijker en efficiënter.

Hybride afrekenmogelijkheid voor Relay shops van Lagardere Travel Retail Group
Case

Consumenten rekenen snel af bij Relay shops van Lagardère Travel Retail Group

AXI ontwikkelt een innovatieve hybride kassa. ‘De nadruk lag op snelheid’, zo zegt Mike Snepvangers, Commercieel Directeur Retail bij AXI. ‘Reizigers zijn gehaast. Als ze in de winkel komen, willen ze snel kunnen afrekenen. We ontwikkelden daarom een combinatie van een gewone checkout en een self-checkout.

AXI Customer Case Jessa Ziekenhuis Posit 2023
Case

Jessa Ziekenhuis deelt patiënten gegevens overzichtelijk en veilig dankzij Posit Connect

Jessa Ziekenhuis, het op één na grootste ziekenhuis van Limburg, gebruikt de BALLETT-applicatie om patiëntengegevens binnen een oncologietraject te verzamelen. Dankzij de installatie van het Posit Connect platform door AXI kan het ziekenhuis de gegevens voortaan veilig en eenvoudig delen met alle betrokken collega’s.

AZ Rivierenland - AXI - customercase
Case

AZ Rivierenland versnelt de digitale transformatie dankzij het M365 platform

AZ Rivierenland, een fusie van 3 ziekenhuizen in het Antwerpse, heeft de uitdaging om het samenwerken tussen de vestigingen te optimaliseren via een centrale digitale werkplek.

AXI Customer Case Renson
Case

Renson introduceert portals voor optimale dienstverlening en efficiëntere communicatie

Renson bouwt online portalen voor haar medewerkers, klanten en installateurs verder uit voor een nog betere dienstverlening en efficiëntere communicatie

Jessa ziekenhuis - AXI image
Case

Jessa Ziekenhuis optimaliseert haar digitale werkplek met het M365 platform

In 2020 startte het Jessa Ziekenhuis, het op één na grootste ziekenhuis van Limburg, met de uitrol van het M365 platform zodat medewerkers via een gecentraliseerde digitale werkplek efficiënt kunnen werken en zich kunnen focussen op de essentie – de zorg.

AXI Customer Case Parkwind
Case

Parkwind vermijdt wildgroei in MS Teams dankzij Team Governance App

Overtuigd dat een goede governance op het M365 platform cruciaal is om het beheersbaar te houden, koos Parkwind proactief voor het gebruik van de Team Governance App van AXI. Vandaag geniet deze Belgische producent van offshore windenergie van een beheersbare IT-werkplek en -omgeving zonder wildgroei.

AXI en de Bijenkorf
Case

Hoe AXI de Bijenkorf veilig online verbindt met meer dan 1000 leveranciers

De samenwerking tussen AXI en de Bijenkorf bestaat al lang: sinds de ontwikkeling van het uitgebreide automatiseringssysteem Virgo. Dit complexe ERP-systeem werd al rond 1991 in nauwe samenwerking met AXI én Bijenkorf-medewerkers ontwikkeld. In de continue ontwikkeling die de Bijenkorf doorgaat, ontstaat steeds meer de behoefte om data en applicaties in hun enorme systeem ook met de buitenwereld te delen, zoals met de meer dan 1000 leveranciers.

AXI Customer Case AZ Sint-Blasius
Case

AZ Sint-Blasius stapt zorgeloos over naar Microsoft Exchange Online

AZ Sint-Blasius migreerde samen met AXI zo’n 1.500 mailboxen van haar medewerkers van Microsoft Exchange on-premises naar Microsoft Exchange Online. De zorginstelling koos resoluut voor de cloud en optimaliseerde hiermee haar (digitale) werking en veiligheid.

Customer Case Zorgcentrale Gerust
Case

Gerust Zorgcentrale voortaan écht gerust dankzij AXI Financials

Gerust zorgcentrale, ontstaan in 2022 uit CM Gezondheidsfonds en het Wit-Gele Kruis, had nood aan een gecentraliseerde boekhoud- en facturatieoplossing. AXI bood het perfecte antwoord met AXI Financials.

Retail-testimonials-gebruikersgroep
Case

Ontdek wat Nederlandse en Belgische retailers vinden van AXI's Retail Cloud Suite

We vroegen aan enkele klanten uit Nederland en België om hun ervaring met de AXI RS software met ons te delen. Bekijk de korte testimonials hier.

Intratuin
Case

Intratuin verhuist haar winkelautomatisering succesvol naar de AXI cloud 

Sinds 1 maart 2022 werken medewerkers van de Intratuin vestigingen in Nederland en België met de AXI Retail Cloud Suite winkelautomatisering vanuit de AXI cloud.

hera customer case digital workplace
Case

hera medewerkers werken digitaal samen aan internationale zorgprojecten

Als onafhankelijk Belgisch adviesbureau in de publieke gezondheidszorg streeft hera ernaar om haar medewerkers efficiënter te laten samenwerken aan talrijke internationale gezondheidsprojecten. Aan AXI werd gevraagd om een digital workplace project uit te werken én de medewerkers te begeleiden en te trainen.

AXI Customer Dille & Kamille
Case

Dille & Kamille opent eerste Duitse winkel met de AXI Retail Cloud Suite software

In 2021 werden de expansiedromen van Dille & Kamille werkelijkheid. De retailer dacht er concreet over na om een aantal winkels te openen in Duitsland. Aan AXI werd gevraagd om haar winkelsysteem compliant te maken aan de Duitse wetgeving. 

AXI customer case Gezinsbond
Case

Gezinsbond deelt veilig en gecontroleerd ledendata met haar externe partners

De Gezinsbond wil gegevens voortaan digitaal ter beschikking stellen aan externe partijen. AXI heeft een Gravitee API-platform opgezet waarmee de Gezinsbond dit veilig en gecontroleerd kan doen.

Bebat AXI Customer
Case

Bebat migreert haar volledige IT infrastructuur naar de hybrid cloud

De on-premises hardware van milieuorganisatie Bebat was end-of-life. De keuze om opnieuw te investeren in eigen IT infrastructuur of te migreren naar de hybrid cloud drong zich op. Aangezien Bebat nog een stap verder wou gaan in het bedrijfszeker maken van haar IT omgeving was de keuze voor de tweede optie - migreren naar de hybrid cloud - snel gemaakt.

Foto: © Bebat - Koen Broos.

Tabor AXI Customer Case
Case

Taborgroep medewerkers werken slimmer samen dankzij de migratie naar M365

AXI migreerde de on-premises SharePoint omgeving van Taborgroep naar het cloudbased M365 platform. Zo kunnen de 3000 gebruikers efficiënter en veiliger communiceren en samenwerken. AXI gaf ook ondersteuning bij de opleidingen voor de medewerkers om ze snel vertrouwd te maken met alle mogelijkheden van MS Teams en MS SharePoint.

Okay Colruyt customer
Case

AXI garandeert de juiste prijs in de eerste onbemande Okay Direct

Op 9 november 2021 opende Colruyt Group een innovatieve autonome stadswinkel in Gent. Bij Okay Direct hoeven klanten hun aankopen niet te scannen. Voor het afrekenproces rekent de retailer op de expertise van AXI.

AXI Customer Case Mayerline
Case

Modeketen Mayerline verkoopt data-driven en customer centric dankzij Tableau

Mayerline is overgestapt van Excel-rapporten naar een nieuwe rapportageomgeving. Sindsdien beschikt de modeketen over rapportages die snel beschikbaar zijn, altijd up-to-date, flexibel en vooral heel leesbaar.

Würth Nederland AXI video referentie
Case

Würth Nederland waarborgt de eenheid in al haar shops met de AXI Store Auditing app

Würth Nederland ging recent aan de slag met de AXI Store Auditing App om in alle Würth shops de eenheid en de communicatie te optimaliseren. Dankzij de app wil de groothandel een antwoord bieden op de grote uitdagingen waar de B2B business momenteel voor staat. Ontdek het in deze video referentie.

DA Drogisterijen customer case AXI
Case

DA Drogisterijen maakt haar winkelformules strakker dankzij de AXI Store Auditing app

De Nederlandse retailformule DA Drogisterijen is recent gestart met het gebruik van de AXI Store Auditing app, voorheen bekend als Specto, om het landelijk netwerk van fysieke winkels beter op te kunnen volgen.

BelOrta
Case

BelOrta medewerkers werken productiever dankzij nieuw M365 intranet

BelOrta implementeert een nieuw intranet en optimaliseert het M365 platform om medewerkers, partners en leveranciers online perfect te laten samenwerken, vergaderen en content delen.

Customer Contractbeheer Sudwest Fryslan
Case

Gemeente Súdwest-Fryslân optimaliseert contractbeheer met AXI

Gemeente Súdwest-Fryslân koos voor de contractbeheertool van AXI om alle contracten en overeenkomsten met leveranciers onder controle te krijgen.

Lalemant visual 1
Case

Lalemant migreert bedrijfskritische AXI applicaties naar de Oracle Cloud

Transportbedrijf Lalemant migreert samen met AXI de bedrijfskritische AXI Port en AXI Financials applicaties naar de Oracle Cloud. Dit is niet alleen technisch een grote stap, het betekent ook een volledig nieuwe manier van werken.

i-mens customer case
Case

i-mens neemt nieuw elektronisch verpleegdossier in gebruik voor efficiëntere patiëntrondes

Dankzij de nieuwe elektronisch verpleegdossier oplossing, ontwikkeld in samenwerking met AXI, kunnen verpleegkundigen bij i-mens hun agenda, rondes en patiëntendossiers real-time opvolgen en beheren via een intuïtieve tablet app.

VMSW customer case.jpg
Case

Het vernieuwde en intelligente e-loket voor VMSW

Met behulp van AXI Adaptive Case Management heeft de Vlaamse Maatschappij voor Sociaal Wonen (VMSW) opnieuw een duidelijk beeld over de aanvragen van woonprojecten en de daaraan gekoppelde subsidies.

Customer Testimonial Collect&Go AXI
Case

Vlotter en efficiënter boodschappen doen bij Collect&Go

Dankzij het nieuwe mobiele kassasysteem, ontwikkeld in samenwerking met AXI, kan elke Collect&Go medewerker snel en eenvoudig afrekenen met klanten aan het Collect&Go-afhaalpunt.

AXI & Constructiv in meeting
Case

Constructiv verbetert haar dienstverlening dankzij nieuwe storage oplossing

Om werkgevers en werknemers een zo goed mogelijke gebruikerservaring aan te bieden via de gespecialiseerde beheersapplicaties en om een verdere uitbreiding van de dienstverlening te ondersteunen, liet Constructiv zich door AXI begeleiden bij de implementatie van een volledig nieuwe storage oplossing.

ACLVB en AXI in meeting
Case

AXI helpt ACLVB bij project Werkplek 2.0

AXI ondersteunde ACLVB bij hun interne project 'Werkplek 2.0' om de organisatie te aligneren met de digitale realiteit van vandaag en morgen. 300 laptops en 500 desktops werden hierbij vervangen, maar ook de IT-aanpak kreeg een volledige make-over.

VDC 2
Case

Vandecasteele Houtimport: een rijke traditie in combinatie met innovatie 

Al 35 jaar is Vandecasteele Houtimport klant van AXI. In 2019 maakte Vandecasteele Houtimport de keuze om alle Oracle Forms applicaties gefaseerd om te zetten naar het low-code platform Oracle Apex. Door moderne applicaties met een goede user experience aan te reiken, versterkt de houtimporteur zijn partnership met de klant en is het voor de medewerkers aangenamer werken.

AXI referentie MC Sint-Jozef
Case

Medisch Centrum St.-Jozef geniet van een performant en veilig draadloos netwerk

Vandaag willen patiënten, bewoners, bezoekers en zorgmedewerkers gebruik kunnen maken van een robuust mobiel netwerk met een goede dekking. Daarom werden de campussen van Medisch Centrum St.-Jozef voorzien van een performant en goed beveiligd netwerk dankzij Aruba Networks. Om de toegang tot het netwerk beter te controleren, wordt gebruik gemaakt van Aruba ClearPass, de network access control oplossing.

AXI referentie Agentschap Zorg&Gezondheid
Case

Via het e-loket van Zorg en Gezondheid registreren zorgcentra dagelijks hun COVID-19 cijfers

Om ervoor te zorgen dat woonzorgcentra dagelijks hun gegevens konden registreren om zo gericht advies te krijgen over uitbraakbeheersing, had Zorg en Gezondheid nood aan een heel snel op te zetten, maar uitermate veilige en betrouwbare oplossing. AXI heeft hen daarin perfect ondersteund.

AXI referentie Umicore EOM
Case

Umicore Electro-Optic Materials migreert bedrijfskritische applicaties naar Oracle APEX

20 jaar geleden kwam Umicore aankloppen bij AXI om hun in-house ontwikkelde Oracle Forms applicaties in beheer te nemen. Deze applicaties worden binnen Umicore door Umicore Electro-Optic Materials gebruikt. Sedert 2000 wordt de bedrijfskritische shop floor oplossing door AXI onderhouden en doorontwikkeld.

VMSW housing
Case

AXI tekent strategische roadmap uit voor de VMSW

AXI hielp de VMSW bij hun nood aan een overkoepelende visie op de organisatie en een oplossing om alle informatie centraler en efficiënter te gaan beheren.

JDN
Case

Jan De Nul ontplooit zich in een nieuwe integratie strategie

Baggerbedrijf Jan De Nul koos resoluut voor een vernieuwde integratie strategie samen met AXI

AXI referentie DigitalPlatformAttorneys
Case

AXI bouwde mee aan het Digital Platform for Attorneys

In opdracht van de Orde van Vlaamse Balies (OVB) en de Ordre des barreaux francophones et germanophone (Avocats.be) heeft AXI meegebouwd aan het digitaal platform voor Belgische advocaten en de beveiliging van de toegang tot het DPA-platform.

MLOZ
Case

De integratie van een nieuwe ESB-oplossing bij Onafhankelijke Ziekenfondsen

Dankzij de integratie van een IBM ESB-oplossing en de ondersteunende rol van het ESB Competence Center hebben medewerkers meer capaciteit vrij voor onderhoud en ondersteuning van de diverse MLOZ diensten. Voor de leden is de doorlooptijd van de terugbetalingen aanzienlijk verkort.

FOD Justitie AXI referentie
Case

Voor FOD Justitie bouwde AXI de Salduz webapplicatie

Het is de Orde van Vlaamse Balies die - samen met Avocats.be beslist heeft om een Salduz webapplicatie te laten ontwikkelen om de advocatuur en de gerechtelijke diensten te ondersteunen in het kader van de Salduz wetgeving. Voor de realisatie van het project werd beroep gedaan op de expertise van AXI.

DBRC AXI
Case

DBRC zet belangrijke stap naar digitale bestuursrechtspraak in Vlaanderen

Wanneer men een betwisting indient bij DBRC, start het betreffende rechtscollege een behandeling op. De doorlooptijd van de dossiers kan variëren van enkele weken tot enkele jaren. Rechters, referendarissen en griffiemedewerkers zorgen voor de juridisch en administratief correcte afhandeling en beoordeling in de verschillende rechtscolleges aan de hand van AXI Adaptive Case Management

AXI referentie Mondriaan
Case

Mondriaan verhoogt inkoop efficiency door samenwerking

Mondriaan is een instelling voor geestelijke gezondheidszorg in Zuid-Limburg met ca. 37 locaties. De GGZ instelling heeft haar bestaande losstaande softwaresystemen voor financiën, inkoop en logistiek vervangen door één geïntegreerde oplossing in de vorm van het AXI softwarepakket. Voor haar inkoopactiviteiten neemt Mondriaan deel aan het A59 inkoopsamenwerkingsverband. Hiermee worden de krachten op tactisch inkoopvlak, operationele inkoop en functioneel applicatiebeheer gebundeld.

AXI referentie GGZ Breburg
Case

GGz Breburg kiest voor inkoopsamenwerking

Voor de inkoop werkt GGZ Breburg intensief samen met tal van andere GGZ instellingen. Er wordt gebruik gemaakt van een gezamenlijk inkoopsysteem dat via het facilitair bedrijf FacZo wordt aangeboden. Alle op FacZo aangesloten GGZ instellingen maken gebruik van de AXI Purchase to Pay oplossing.

AXI referentie Renewi
Case

Renewi neemt AXI onder de arm als business intelligence partner

AXI neemt volgende taken op zich: adviesverstrekking, technisch en functioneel applicatiebeheer voor de Oracle BI omgeving, beheer van het datawarehouse, 24-7 beheer van de extern gehoste datawarehouse omgeving en aanmaak van dashboards en rapportages.

AXI referentie Raad van State Nederland
Case

Nederlandse Raad van State maakt werklast juristen inzichtelijk

Bij de Afdeling bestuursrechtspraak van de Nederlandse Raad van State komen jaarlijks zo'n 10.000 zaken binnen. Deze zaken dienen binnen wettelijk vastgelegde termijnen te worden afgehandeld. De door AXI ontwikkelde business intelligence oplossing maakt de werklast van de juristen en de doorstroom van de dossiers inzichtelijk. Dit laat het management toe om hierop nog beter te kunnen sturen.

AXI referentie Literatuur Vlaanderen
Case

Literatuur Vlaanderen beheert aanvragen voor auteurslezingen met AXI Case Management

Als Vlaamse Openbare Instelling creëert Literatuur Vlaanderen meer zichtbaarheid voor de Vlaamse literatuur in binnen- en buitenland. Omdat het aantal aanvragen voor auteurslezingen en subsidies voor initiatieven rond leesbevordering sterk toeneemt, keek VFL uit naar een geïntegreerde oplossing voor de dossieropvolging. Inclusief een toegankelijk e-loket. Met de door AXI gehanteerde scrum-methode is VFL er prima in geslaagd om haar dienstverlening te optimaliseren.

AXI referentie Lantis
Case

Lantis kiest voor AXI Financials

Lantis gaat drukke tijden tegemoet met de bouw van de Oosterweelverbinding, een van de grootste en meest uitdagende infrastructuurprojecten in Europa dat de mobiliteit in en rond Antwerpen dient te verbeteren. Om de sterk groeiende organisatie en de schaalvergroting van de financiële administratie te managen en rapportages te genereren voor zowel het management als de Vlaamse overheid, besliste Lantis tot de implementatie van AXI Financials.

AXI referentie Interreg
Case

Interreg Vlaanderen-Nederland automatiseert het volledige subsidieproces

Via de inzet van een geïntegreerd, intelligent digitaal loket is Interreg er in geslaagd om de werklast te verminderen in de back-office én bij haar klanten (universiteiten, gemeentes, provincies, non-profit organisaties, onderzoekscentra, ondernemingen ...).
Er is stevig ingezet op de automatisering van de controlemechanismen en het efficiënter maken van de werkprocessen.

AXI referentie NMBS
Case

De juridische dienst van NMBS kiest voor maximale automatisering van de administratieve taken

Voor het beheer van juridische adviezen, schadegevallen en geschillen maakt de juridische dienst binnen de NMBS gebruik van de AXI oplossing.

Evoting Randstad
Case

Randstad laat medewerkers digitaal stemmen met AXI E-voting

Bij Randstad werken meer dan 2000 medewerkers verspreid over gans België. Tijdens de sociale verkiezingen van 2016 stemden deze medewerkers voor het eerst digitaal.

Hulpbehoevende
Case

De Viersprong

De hooggespecialiseerde GGZ organisatie de Viersprong werkt voor haar inkoop samen met vijf andere GGZ instellingen. Hiervoor gebruiken zij de AXI Purchase to Pay cloud oplossing.

AXI referentie Departement CJM
Case

Departement Cultuur, Jeugd en Media is enthousiast aan de slag met de AXI oplossing voor dossieropvolging

Binnen het departement maken een 400 tal medewerkers intensief gebruik van het dossieropvolgingsysteem van AXI. Bij de realisatie van dit project waren, naast AXI en Departement CJM, het Datawarehouse team van HB-plus betrokken partijen. Een vruchtbare en toekomstgerichte samenwerking, zo blijkt.

Evoting Lunch Garden AXI
Case

Lunch Garden organiseert haar sociale verkiezingen in de Belgische vestigingen met AXI E-voting

Lunch Garden illustreert met haar 45 vestigingen in België de quick wins die gerealiseerd kunnen worden dankzij AXI E-voting binnen de retail sector.

AXI referentie Grant Thornton Belgium
Case

Grant Thornton Belgium kiest voor HPE Nimble Storage

Bij de vervanging van hun HPE storage infrastuctuur stond Grant Thornton voor de keuze tussen HPE 3PAR en HPE Nimble Storage. Met gebruik van RVT tools heeft AXI op basis van de huidige situatie de correcte inschatting gemaakt voor de toekomstige storage noden. Met het Adaptive Flash Storage platform van Nimble werd gekozen voor de beste oplossing qua performantie en capaciteit. De oplossing is bovendien eenvoudig uitbreidbaar.

AXI referentie OLVZ Aalst
Case

OLV Ziekenhuis Aalst standaardiseert haar storage omgeving met gebruik van HPE 3PAR technologie

Binnen het OLVZ Aalst werd gebruik gemaakt van NetApp en HPE 3PAR storage. Om het beheer van de storage-omgeving te vereenvoudigen en het ziekenhuis beter te beschermen tegen een eventuele disaster, koos OLVZ Aalst ervoor om integraal over te schakelen naar de nieuwste HPE 3PAR technologie.

AXI referentie AZ Heilige Familie
Case

Algemeen Ziekenhuis Heilige Familie implementeert storage oplossing met fiber connectie

Als storage architectuur koos het ziekenhuis voor het HPE 3PAR 8200 storage platform en fibre channel technologie. Initieel overwoog het ziekenhuis een 3tier opzet met gebruik van SSD, SAS en SATA schijven. Op advies van AXI is gekozen voor een mix van SSD en SAS schijven.

AXI referentie Imelda ziekenhuis
Case

Imeldaziekenhuis brengt zijn IT infrastructuur naar een hoger niveau

Omdat de traditionele infrastructuur niet meer beantwoordde aan de noden van een hyperverbonden wereld, heeft Imeldaziekenhuis op advies van AXI de stap gezet naar HPE Synergy, het HPE Composable Infrastructure platform van HPE. HPE Synergy is het eerste composable infrastructure platform dat vanaf de basis is ontworpen voor zowel traditionele als cloud-native applicaties. Binnen het ziekenhuis wordt de technologie, software en services van HPE Synergy gebruikt voor de bouw van een ultraresponsieve IT-infrastructuur die de applicatielevering versnelt.

AXI referentie AZ Sint-Lucas
Case

AZ Sint-Lucas Brugge beveiligt de patiënteninformatie en stroomlijnt de klinische workflows met Imprivata OneSign

Om patiënteninformatie veilig te kunnen delen en zorgmedewerkers snel toegang te geven tot de zorgapplicaties op de plaats van de behandeling, is AZ Sint Lucas Brugge overgestapt op de single sign-on oplossing van Imprivata. De Imprivata OneSign oplossing biedt niet alleen sterke authenticatie-opties, ze zorgt er ook voor dat de benodigde zorgapplicaties automatisch worden opgestart bij het inloggen met een badge.

AXI Referentie Jan Yperman
Case

Jan Yperman Ziekenhuis schakelt over op het HPE Synergy Composable Infrastructure Platform

Jan Yperman gunde de vernieuwing van haar centrale server infrastructuur aan AXI. Om het gunningsproces te versnellen en kosten te besparen, werkte Jan Yperman mee aan het lastenboek van de Roeselaarse ziekenhuisgroep AZ Delta. De scope van de aanbesteding omvatte de vernieuwing van servers, blades en blades enclosures, backup hardware en software, de bijhorende onderhoudscontracten en de ondersteuning.

AXI E-voting bij Kliniek Sint-Jan
Case

Kliniek Sint-Jan in Brussel organiseert haar sociale verkiezingen met een gerust hart

Chantal Pauli, Directeur HR bij het Sint-Jan ziekenhuis apprecieert in het bijzonder de ondersteuning die ze kreeg van AXI in elke fase van het proces.

Colruyt_AXI
Case

Productwijzigingen vlot behandelen in een retailomgeving

Colruyt Group, één van België’s grootste retailers maakt gebruikt van het AXI Adaptive Case Management platform. Vandaag geven we wat meer context waarom zij voor een Adaptive Case Management oplossing kozen.

AXI E-voting bij KBC
Case

KBC neemt de digitale kiesoplossing van AXI in gebruik

Voor KBC betekenen sociale verkiezingen een grote administratieve uitdaging. De digitalisering ervan door AXI e-Voting verlicht aanzienlijk de organisatie en past tegelijk bij het duurzaamheidsbeleid van KBC

AXI E-voting bij De Lijn
Case

Dankzij AXI E-voting konden alle medewerkers van De Lijn hun stem vlot uitbrengen

Met de digitale oplossing van AXI E-voting kon iedere medewerker - ongeacht de dienstregeling - zijn of haar stem uitbrengen tijdens de sociale verkiezingen.

Zorg en Gezondheid
Case

Digital consultancy bij het Vlaams Agentschap Zorg en Gezondheid

AXI ondersteunt het Vlaamse Overheidsagentschap voor Zorg en Gezondheid al meer dan vijf jaar bij haar digitale transformatie om een betere service te bieden aan haar burgers, aangesloten zorgorganisaties en andere belanghebbenden.

AXI referentie FOD Justitie
Case

Stapsgewijs verderwerken aan de digitalisering van justitie

Het aantal rechtbanken en parketten die aansluiten op de dossierbeheerapplicatie MaCH groeit gestaag. Na de uitrol van MaCH in de 229 Nederlandstalige, Franstalige en Duitstalige Vredegerechten, de 28 politieparketten en de 38 politierechtbanken is in 2016 gestart met de uitrol in de 28 correctionele rechtbanken, de 28 correctionele parketten en de 28 arbeidsauditoraten. Eind 2018 werd de uitrol afgerond in alle correctionele parketten en -rechtbanken. Begin 2019 vond de uitrol plaats in het Federaal parket en werd gestart met de gesprekken over de uitrol van MaCH in de ondernemingsrechtbanken, de arbeidsrechtbanken, de familierechtbanken en de rechtbanken van eerste aanlag in burgerlijke zaken.

AXI referentie Wit Gele Kruis West-Vlaanderen
Case

Wit-Gele Kruis Vlaams-Brabant kiest voor digitalisering en innovatie

Wit-Gele Kruis Vlaams-Brabant is een van de vijf autonome provinciale Wit-Gele Kruisverenigingen, die elk als marktleider actief zijn in de thuisverpleging. De Vlaams-Brabantse organisatie telt meer dan 850 medewerkers en verzorgt maandelijks 10.000 patiënten. 'Om onze patiënten een kwaliteitsvolle en geïntegreerde totaalzorg te kunnen aanbieden, gaat veel aandacht naar het goed beheer van de werkingsmiddelen en innovatie', vertelt Siebrecht Plateau, financieel directeur bij Wit-Gele Kruis Vlaams-Brabant. 'Binnen de administratie zetten we de stap naar een maximale digitalisering van de financiële administratie en de inkoopprocessen. Hiertoe hebben we een strategisch partnership afgesloten met onze nieuwe software partner AXI.'

AXI referentie Prenatal
Case

Prénatal bezorgt zijn klanten een naadloze customer journey dankzij de AXI RS winkelsoftware

Prénatal is de toonaangevende retailer voor (toekomstige) ouders en iedereen die daarbij betrokken is. AXI RS maakt het winkelen in de 20 megastores en de 40 citystores gemakkelijk. Verkooptransacties worden vlot geregistreerd en klantorders worden snel vastgelegd. Tussen de webshop en de fysieke winkels ervaart de consument een naadloze customer journey, doordat deze zijn verbonden via de AXI RS omnichannel laag. Op het hoofdkantoor zorgt AXI voor de correcte afhandeling van het promotie-, inkoop en logistiek proces.

AXI referentie Plus Retail
Case

Plus Retail analyseert zijn winstgevendheid met Oracle BI

Plus Retail, de supermarktketen met zo’n 260 PLUS vestigingen in Nederland, heeft samen met AXI een centraal management informatie systeem uitgewerkt op basis van de Oracle Business Intelligence Suite. Als retail besturingsmodel wordt gebruik gemaakt van het Trinity model.

AXI referentie JDN
Case

Jan de Nul Group gebruikt best-of-breed applicatie voor financieel beheer

Als baggeraar, civiele bouwaannemer en milieubedrijf is Jan De Nul wereldwijd actief. Voor de boekhouding en de factuurverwerking wordt gebruik gemaakt van de meertalige AXI Financials en AXI Purchase to Pay oplossing.

AXI referentie Hans Anders
Case

Hans Anders Retail Group bekijkt de cijfers 'anders'

Voor Hans Anders ontwikkelde AXI een op Oracle gebaseerde Point of Sale oplossing. Doordat alle gegevens gecentraliseerd worden opgeslagen, zijn deze direct beschikbaar voor analyse. Om snel te kunnen reageren op de ontwikkelingen in de markt, maken de managers in het hoofdkantoor gebruik van de Oracle BI oplossing.

AXI referentie VAB
Case

Geen financiële omwegen bij VAB

VAB is een complete mobiliteitsclub. De financiële administratie met betrekking tot de pechverhelping, de reisbijstand, de rijschool, de afdeling tweedehandswagens en het diagnosecentrum gebeurt met behulp van de AXI oplossingen voor financieel beheer, goedkeuring en boekhoudkundige verwerking van inkoopfacturen.

AXI referentie De Kamer
Case

De Kamer beheert haar aankopen met AXI software

De Belgische Kamer van Volksvertegenwoordigers heeft het aankoop- en vooraadbeheer gemoderniseerd via de inzet van AXI Purchase to Pay.

AXI referentie De Munt
Case

De financiële oplossing van De Munt levert topprestaties

Het realiseren van hoogstaande artistieke projecten kost geld. Geld dat de Koninklijke Munt krijgt via dotaties, via bedrijven en particulieren. Andere inkomsten komen uit ticketverkoop, sponsoring en de tax shelter. Om de werkingskosten onder controle te houden, maakt De Munt gebruik van AXI Financials en AXI Purchase to Pay. Hierbij gaat veel aandacht naar de uniformisering van de bestelprocedures voor de artistieke producties, de optimalisatie van de administratieve processen, de verantwoording en de rapportage naar de federale overheid, de EU, de Brusselse overheden en de Nationale Loterij.

AXI referentie De Benelux Unie
Case

Benelux Unie optimaliseert interne werking met AXI

Om de financiële transparantie van het Secretariaat-Generaal van de Benelux Unie te waarborgen en de interne werking te optimaliseren, wordt gebruik gemaakt van de AXI oplossingen voor financieel administratief beheer. Aangevuld met een krachtige Financial Analytics component.

AXI referentie NS Stations
Case

NS Stations gebruikt de AXI RS kassasoftware voor haar verschillende horeca formules

Koffie kopen in de trein? Dat zorgt voor ontspanning. Het verkoopproces wordt ondersteund met de AXI Rail Catering App. Producten worden eenvoudig geselecteerd of gescand. De klant kan via een pintransactie of contant betalen. Is de reiziger nog op het station? Dan draait het om snelheid: niemand wil zijn trein missen. Daarom koos NS Stations voor haar tien verschillende horeca formules de AXI RS kassa: eenvoudig te bedienen, betrouwbaar, compleet en razendsnel. Alles geïntegreerd met het centraal SAP systeem.

AXI referentie Hans Anders FoCus
Case

Klanten van Hans Anders kopen de juiste bril dankzij het door AXI uitgewerkte FoCus systeem

Er komt heel wat kijken bij het verkopen van een bril of gehoorapparaat: het uitvoeren van een oogmeting, het bijhouden van een patiëntendossier, de productie van brilglazen en de koppeling met verzekeringsmaatschappijen in verband met vergoedingen. Dit hele proces wordt ondersteund door het systeem FoCus dat AXI in nauwe samenwerking met Hans Anders heeft gerealiseerd en dat is uitgerold over een 400-tal winkels in Nederland, België en Zweden.

AXI referentie Intergamma
Case

Intergamma, de franchise-organisatie die winkelformules Gamma en Karwei exploiteert, zet in op omnichannel

De scope van de door AXI geleverde oplossingen is heel breed: central office applicaties, POS systemen en instore webkiosken met EFT functionaliteit voor 386 bouwmarkten, integratie met webshop, PIM, dropshipment leveranciers ...  De centrale infrastructuur van Intergamma staat in de AXI Cloud.

AXI referentie IJsvogel Retail
Case

IJsvogel Retail gebruikt AXI RS winkelsoftware voor Pets Place en Boerenbond winkels

De 191 Pets Place en 67 Boerenbond winkels van IJsvogel Retail zetten in op beleving waarbij persoonlijk advies en extra services het verschil maken in de fysieke winkels. Dankzij AXI RS ziet IJsvogel Retail kansen om de klanten de beste naadloze beleving aan te bieden over de kanalen heen, waarbij de logistieke, administratieve en financiële processen automatisch verlopen. Winkelmedewerkers zijn vooral gecharmeerd door het user centric design en de eenvoud van de kassa- en de backoffice applicaties en de integratie met de webshop.

AXI referentie De Federale Ombudsman
Case

De federale Ombudsman koos voor een oplossing die de dossierverwerking centraal stelt

De federale Ombudsman is een onafhankelijke instelling met 47 medewerkers die burgers helpt om geschillen met de federale administratieve overheden op te lossen. Daarenboven kan de federale Ombudsman - op verzoek van de Kamer van Volksvertegenwoordigers - een onderzoek instellen naar de werking van een aangewezen federale administratieve dienst. Om de ombudsdienst te professionaliseren, ging de federale Ombudsman op zoek naar een oplossing voor de behandeling van 'klachten over klachten'.

AXI referentie Vodafone
Case

283 winkels en de online shop van VodafoneZiggo maken gebruik van de AXI RS winkelsoftware

Om de werking van het gesloten goederensysteem te optimaliseren, wordt de voorraad voor alle verkoopkanalen in AXI RS beheerd. Naast click & collect behoort ook ship-from-store tot de gebruiksmogelijkheden. AXI RS is gekoppeld met SAP en softwaretoepassingen voor de verwerking van de abonnementen.

Renson AXI Customer
Case

Renson neemt efficiënt archief beheersysteem en innovatieve productconfigurator in gebruik

Renson, gespecialiseerd in ventilatie en zonwering, gevelbekleding en outdoor streeft naar continue productinnovatie. Om in de toekomst nog beter te communiceren met haar klanten bouwde AXI voor Renson dé oplossing via de ontwikkeling van een webapplicatie/productconfigurator.

Naaimachines
Case

Lingeriespecialist Van de Velde kiest voor een integratie-oplossing van AXI

AXI implementeerde een integratieoplossing bij Van de Velde om het IT-landschap van de groeiende organisatie te stroomlijnen en zorgde voor de nodige kennisoverdracht bij de medewerkers dankzij training en coaching.

AXI referentie FANC
Case

Nucleaire waakhond FANC krijgt helder inzicht met de AXI Financials oplossing

Het Federaal Agentschap voor Nucleaire Controle wordt volledig gefinancierd door retributies en heffingen. De financiële ERP oplossing van AXI waarborgt een helder overzicht van de activiteiten van het Agentschap. De analytische boekhouding zorgt voor een goede verantwoording van de door FANC geïnde retributies bij de exploitanten van nucleaire installaties.

AXI referentie De Vlaamse Landmaatschappij
Case

De Vlaamse Landmaatschappij rekent op de financiële en aankoopsoftware van AXI

Binnen de Vlaamse landmaatschappij is de financiële afdeling een echte duizendpoot, verantwoordelijk voor een achttal hoofdactiviteiten: het voeren van de boekhouding van VLM als rechtspersoon (extern verzelfstandigd agentschap en NV), de verrichtingen met betrekking tot de VLM begroting, de financiële verrichtingen, het financieel beheer van de patrimoniumgoederen, inrichtingsprojecten (ruilverkavelingscomités ...), plattelandsprojecten, lokale grondenbanken en projecten met externe financiering. Om het financieel- en aankoopbeheer binnen de centrale directie, de provinciale vestigingen en de entiteiten te stroomlijnen, maakt VLM gebruik van de geïntegreerde oplossingen AXI Financials en AXI Purchase to Pay.

AXI referentie Intratuin
Case

De Intratuin medewerkers rekenen snel af dankzij de AXI RS kassasoftware

Een dagje Intratuin is funshopping. Op de verschillende afdelingen vind je alles voor in en om de tuin. Het is een beleving en het is er altijd druk. Vandaar ook dat de AXI RS kassa gericht is op het snel verwerken van de vele transacties. Ook het Tuincafé is een succes. In die restaurants draait de AXI RS kassa in de horeca look and feel. Het ruime assortiment voor de seizoenen Kerst en Pasen wordt ingekocht en logistiek verwerkt met de beursordersapplicatie.

AXI referentie de Bijenkorf
Case

AXI is de software huisleverancier van De Bijenkorf

De Bijenkorf is hét toonaangevende warenhuis van Nederland met passie voor de klant. AXI is huisleverancier. Via continuous delivery zorgt AXI ervoor dat het retail management systeem de steeds wijzigende omnichannel business processen optimaal ondersteunt. Op dit systeem zijn de online verkoopkanalen, de 600 AXI RS kassa's en de mobile POS app aangesloten. Ook click & collect wordt ondersteund.

Waternet AXI
Case

Flexibelere processen bij Waternet dankzij AXI Adaptive Case Management

Waternet is een organisatie die altijd op zoek is naar verbeteringen: op het vlak van de eigen dienstverlening, in de samenwerking met hun partners, belangengroepen en burgers maar ook zeker in de kwaliteit van de informatievoorziening.

Adaptive Case Management (ACM) kan Waternet helpen hun processen hier op een flexibele wijze in te richten en te ondersteunen.

Containers in de haven
Case

North Sea Port optimaliseert haar information management met AXI

AXI hielp North Sea Port met het veilig stellen van hun knowhow en kennis door het opzetten van een Digital Workplace.

Colruyt_ACM_AXI
Case

Colruyt krijgt meer zicht in haar data dankzij AXI Adaptive Case Management

Aangezien men bij Colruyt dagelijks heel wat data moet verwerken en verzamelen bij partners, leveranciers, en de betrokken diensten, kan je daar over een uitdagende job spreken. De kenniswerkers moeten complexe taken verrichten waarvoor ze met heel wat partijen moeten samenwerken. Om dit te vergemakkelijken doet Colruyt beroep op AXI Adaptive Case Management.

Patent
Case

Een nieuw klantenportaal voor Gevers

AXI vormde Gevers' bestaande portaal om tot een nieuw, future-proof en visueel aantrekkelijk portaal dat eenvoudig aangepast en uitgebreid kan worden.

AXI De Lijn blog
Case

De Lijn ziet voordelen in CMMN

Jan Vervoort, Business Continuity Manager bij de Vlaamse Vervoersmaatschappij, De Lijn, kwam in 2017 voor het eerst in contact met AXI. De presentatie van AXI Adaptive Case Management omtrent CMMN wekte zijn interesse over wat ACM kon betekenen voor De Lijn. Op vraag, organiseerde AXI een tweedaagse workshop rond CMMN & flexibel dossierbeheer.

Persoon aan pc
Case

De succesvolle digitale transformatie van de FMSB

AXI hielp de FSMB met strategisch advies (Architect), tijdens de implementatie van de nieuwe oplossing (Assist) en bij de training van het team om toekomstige uitdagingen zelfstandig te kunnen aanpakken (Assure).

BekaertDeslee
Case

BekaertDeslee op weg naar GDPR-compliancy

AXI hielp BekaertDeslee GDPR-compliant te worden tegen mei 2018.

Oudere handen in zorghanden
Case

Digital Workplace voor het Vlaams Agentschap Zorg en Gezondheid

AXI hielp het Vlaamse Overheidsagentschap voor Zorg en Gezondheid met het opzetten van hun efficiënte en gestroomlijnde Digital Workplace.

Operatiezaal
Case

AXI ondersteunt Vygon met digitaal communicatieplatform

AXI ondersteunt Vygon met digitaal communicatieplatform om de interne communicatie te verbeteren en een meer cohesieve, uniforme organisatie te creëren.

Man die connecties maakt
Case

AXI biedt ABB alternatieve en toekomstgerichte referentie architectuur met een tikkeltje extra

AXI hielp ABB met hun nieuwe referentiearchitectuur en de bijbehorende technologie om de backoffice medewerkers te ondersteunen en een nieuw digitaal loket te creëren op basis van Adaptive Case Management, waardoor het ABB zijn kwalitatieve dienstverlening kan optimaliseren.

Ophaalwagen van Fostplus
Case

De geslaagde digitale transformatie van Fost Plus dankzij een future-proof IT roadmap

AXI hielp Fost Plus met het opstellen van een future-proof IT roadmap om de IT-infrastructuur te optimaliseren en moderniseren en de business en IT efficiënter op elkaar af te stemmen.

Schoolrefter
Case

Adaptive Case Management als business enabler voor AGIOn

AGIOn kon zich dankzij de AXI Adaptive Case Management oplossingn veel efficiënter en servicegerichter engageren als organisatie.

sojavelden
Case

Alpro moderniseert haar ECM platform naar MS SharePoint

AXI leidde Alpro de voorbije jaren doorheen verschillende stappen en hebben met succes migratie- en maatwerkservices geleverd voor hun procesgestuurde Enterprise Content Management (ECM) -platform.

Openbaar vervoer
Case

Business Data Monitoren voor de MIVB

AXI voorzag MIVB's ticketautomaten, toegangspoortjes, valideertoestellen en voertuigen van een Business Activity Monitoring systeem om zo steeds vinger aan de pols te houden en defecten preventief aan te kunnen pakken.