Partnership met field service partner Hollander Techniek

Retail
26 maart 2018
AXI gaat de ontzorging van retailketens vergroten. Als system integrator zal Hollander Techniek kwalitatieve field services leveren aan retailketens waar de AXI RS winkelsoftware draait.

AXI gaat de ontzorging van retailketens vergroten. Daarom is AXI een partnership aangegaan met Hollander Techniek. Deze system integrator kan kwalitatieve field services leveren aan retailketens waar het AXI RS kassapakket draait.

Mike Snepvangers, commercieel directeur Retail, ziet voordelen voor de klant: 'Het wordt voor de retailer straks een stuk eenvoudiger: één telefoonnumer, één aanspreekpunt, één verantwoordelijke partij, dat is AXI. Wij leveren de diensten van A tot Z: van call intake tot service engineer die in de winkel de storing oplost. Partner Hollander Techniek is subcontractor.'

Momenteel wordt de field service bij de gebruikers van AXI RS door een aantal partijen uitgevoerd. Deze organisaties zijn door de retailer geselecteerd. Voor een aantal retailers is dit de gewenste situatie, een ander deel van de markt wil meer ontzorgd worden. Om deze laatste groep retailers beter te bedienen, zocht AXI naar een professionele partij die ambities heeft in retail. Die werd gevonden in de vorm van Hollander Techniek.

Een betere service en hoge klanttevredenheid

Karin de Bleyser van Hollander Techniek ziet veel mogelijkheden. 'We zijn een technische, professionele club. Goed georganiseerd en met veel expertise. Onze diensten zijn echt aanvullend aan wat AXI doet. We werken momenteel voor Albert Heijn en aanverwante organisaties als Etos en Gall & Gall. Onze ambitie is te groeien in retail. We hebben een aantal processen aanzienlijk slimmer ingericht dan onze concurrenten. Dat vertaalt zich in een betere service en hoge klanttevredenheid.'

Als u kennis wil maken met de voordelen die het partnership AXI - Hollander Techniek voor u kan betekenen, neem dan contact op met Mike Snepvangers.