Mike op Vlerick Platform
17/03/2022

AXI op het Vlerick Retail Platform

Op woensdag 16 maart 2022 vond bij Bowling Stones in Wemmel een inspirerende sessie van het Vlerick Retail Platform plaats.

 

 

Het Vlerick Retail Platform

 

Het Vlerick Retail Platform is dé manier om als retailer bij te blijven in de snel veranderende wereld van de retail. Vier keer per jaar brengt het platform op één namiddag visies van toonaangevende retailers op actuele retailonderwerpen, ingeleid door professor Gino Van Ossel.

 

Deze keer was het thema 'omnichannel & e-commerce'.

 

 

Focus op omnichannel & e-commerce

 

In Drogenbos opende de Light Gallery in volle coronacrisis een geheel vernieuwde belevingswinkel, die inmiddels naar andere locaties werd uitgerold. Katleen Troosters, Head of E-commerce & Marketing, kwam het hoe en waarom van dit concept toelichten. 

 

Ook voor de sector van consumentenelektronica was 2020 een topjaar. Olivier Lanckriet, de voorzitter van de Connect+ Group, kwam praten over de aanpak van het omnichannel platform achter o.a. Exellent, Expert, Selexion en tal van andere B2C en B2B spelers.

AXI pitch op Vlerick Retail Platform

Als Vlerick partner mocht AXI toelichten hoe wij onze klanten helpen om hun omnichannel strategie naar een hoger niveau te tillen.

 

In een wervelende pitch vertelde Mike Snepvangers, Commercieel Directeur Retail bij AXI, aan de aanwezige Belgische retailers hoe AXI als total solutions IT partner retailers kan ondersteunen om waardevolle inzichten en meer rendement te halen uit hun eCommerce.

Afbeelding
AXI op Vlerick Retail Platform