AXI maakt order management eenvoudig dankzij Magnus

Retail
28 november 2019
Het order management platform OIL van Magnus is een mooie aanvulling op het omnichannel aanbod van AXI in de retailmarkt.

De schakel tussen de webshop en de fysieke winkel

Mike Snepvangers, Commercieel Directeur bij AXI: ‘ We werken al jaren samen met Magnus bij onze gezamenlijke klant Prénatal en dat bevalt heel goed. De mensen achter Magnus hebben we beter leren kennen toen we een gezamenlijke track hadden bij Shopping Tomorrow, het kennisnetwerk voor digital commerce in Nederland. No-nonsense, technisch goed onderlegd en een enorme drive, dat hebben onze organisaties gemeen.’

Het OIL platform is een uitstekende order management oplossing voor retailers met omnichannel ambities. Het is de perfecte aanvulling op onze Point of Sale oplossing. Het OMS is de schakel tussen de webshop en de fysieke winkel en biedt ondersteuning voor processen zoals Click & Collect en Ship from Store. Magnus OIL draait bij toonaangevende retailers als Omoda, Intersport en JBC. Het product is inmiddels zeven jaar op de markt en evolueert continu.