AXI klanten zeer tevreden

Algemeen
26 maart 2018
Om de AXI klanttevredenheid te meten, hebben we aan het onderzoeksbureau Quelsa gevraagd om jaarlijks een onderzoek uit te voeren. Het onderzoek kadert in onze customer intimacy aanpak.

Om de AXI klanttevredenheid te meten, hebben we aan het onderzoeksbureau Quelsa gevraagd om jaarlijks een onderzoek uit te voeren. Het onderzoek kadert in onze customer intimacy aanpak. Met deze aanpak stellen we de klant centraal waarbij AXI zich wil onderscheiden van de concurrentie door excellente services én het aanbieden van oplossingen die perfect aansluiten bij het verwachtingspatroon van de klant.

Algemene klanttevredenheid scoort hoog

Aan het onderzoek dat eind 2017 werd uitgevoerd, hebben 70% van onze top 100 klanten in Nederland en België deelgenomen. Het onafhankelijke onderzoek gaf aan dat de algemene klanttevredenheid beoordeeld werd met het rapportcijfer 8.1, wat op basis van vergelijkbare onderzoeken als een hoge score wordt aanzien. Op basis van de resultaten ondernemen we actie om in de toekomst nog beter aan de wensen en de behoeften van onze klanten te voldoen.