AXI's Financials & Purchase to Pay uitgebreide dienstverlening
Onze consultants helpen u vanaf het prille begin met een toepasbaarheidsonderzoek.
Nadien assisteren ze bij het optimaliseren van uw processen en werking om ook na de implementatie de gewenste nazorg en permanent advies te voorzien voor uw groeiende organisatie na de implementatie van de oplossing.
Daarnaast is onze support desk 24 op 24, 7 op 7 beschikbaar om uw organisatie op elk cruciaal moment van dienst te kunnen zijn.

De AXI consultants staan voor u klaar in normale én in turbulente tijden
Organisaties en medewerkers zijn zich sinds Covid-19 crisis anders gaan organiseren.
Ook u zult binnen uw werkzaamheden de meerwaarde of misschien zelfs de nood tot een verregaande digitalisering van diverse bedrijfsprocessen aangevoeld hebben.
AXI denkt dan ook graag met u mee. In dit kader bieden onze AXI Financials en Purchase to Pay consultants een stevig pakket aan oplossingen en services aan om u en uw team maximaal te ondersteunen.
Hoe kunnen we u helpen uw financiële processen te optimaliseren?
-
Ondersteuning bij de maandafsluiting
-
Vereenvoudiging en automatisering van de verwerking van loonbestanden
-
Ondersteuning en bijstand bij het opmaken van de btw-aangifte en de daarbij horende werkzaamheden en controles
-
Ondersteuning bij de verwerking van vaste activa
-
Ondersteuning bij algemene taken, zoals bijvoorbeeld het verwerken van inkoopfacturen, opmaken verkoopfacturen
-
Correct inrichten van de software in het kader van functiescheidingen (autorisatie -en rechtenbeheer)
-
...
Hoe kunnen we u helpen uw inkoopprocessen te optimaliseren?
-
Digitaal beoordelen van inkomende facturen
-
Digitaal beoordelen en versturen van verkoopfacturen via mail
-
Automatisering van het aanmaningsproces en het versturen via mail
-
Automatisering van de uitgaande betalingen door gebruik te maken van de functionaliteit betaalsuggesties
-
Automatisering van de inkomende betalingen met gebruik van CODA bestanden
-
...