Colruyt Group Master Data Management AXI referentie
01/03/2019

Colruyt Group zet Adaptive Case Management in als Product MDM oplossing

Door de ingebruikname van de adaptive case management oplossing is Colruyt Group er in geslaagd om de time-to market van nieuwe producten te versnellen.

 

 

Het Service Center Productinformatie is verantwoordelijk voor het up-to-date houden van alle productinformatie binnen de Colruyt Group. Via deze afdeling wordt een grote hoeveelheid data verwerkt en verzameld bij partners, leveranciers en betrokken diensten.

 

Door de ingebruikname van de adaptive case management oplossing van AXI, is Colruyt Group er in geslaagd om de time-to market van nieuwe producten te versnellen, de verwerking van de productinformatie te stroomlijnen en kwaliteit van de productinformatie te verbeteren.

 

Lieve Van De Maele, Manager Service Center Productinformatie bij Colruyt legt de voordelen haarfijn uit in een 2 minuten durend filmpje.

Bekijk hier de video

Please accept marketing-cookies to watch this video.
Colruyt Group gebruikt Adaptive Case Management oplossing van AXI voor MDM

Meer informatie? Neem contact op met Mike Snepvangers

Stuur ons uw reactie


We laten ons graag inspireren