Patent
12/05/2018

Een nieuw klantenportaal voor Gevers

Gevers zorgt ervoor dat patenten en merken geregistreerd worden en blijven en heeft hiervoor een gebruiksvriendelijk, sterk en performant klantenportaal nodig. Het bestaande portaal voldeed niet meer aan de verwachtingen, dus ging de organisatie op zoek nar een partner voor een nieuw portaal.

 

Het bestaande klantenportaal van Gevers werkte niet meer naar behoren, de displays waren vrij statisch en er was geen inhouse kennis om de data te verzamelen en analyseren. AXI begon met het maken van een uitgebreide analyse van de bedrijfsbehoeften in het klantenportaal en deze vervolgens te documenteren in verschillende use cases. De teams van Gevers en AXI werkten altijd zeer nauw samen op een Agile werkwijze om tot het beste resultaat te komen.

 

Het bestaande portaal werd omgevormd tot een nieuw, future-proof en visueel aantrekkelijk portaal dat eenvoudig aangepast en uitgebreid kan worden. In het nieuwe portaal kan zowel operationele data als advies voor klanten opgevraagd worden op elk moment wanneer dat gewenst is. Daarnaast leerde Gevers dankzij AXI een nieuwe werkwijze die ze in de toekomst verder kunnen blijven inzetten voor succesvolle projecten.

 

 

 

Bekijk hier het succesverhaal van Gevers in samenwerking met AXI

Please accept marketing-cookies to watch this video.